Skip to main content

In onze woning is kastje in de meterkast geplaatst van de glasvezel, verbaas mij dat ik vervolgens geen aanbieding krijg voor vervolg aansluiting. Apart zo heb je er nog niets aan

U krijgt geen aanbieding. Op een gegeven moment komt er gewoon een monteur langs om de aansluiting over te zetten van koper naar glasvezel. Hoelang zit dat kastje er al?


KPan zet haar klanten zeker wel over op glasvezel maar het zijn er zoveel momenteel (aanleg gaat erg hard) dat het een tijdje kan duren voordat je bericht krijgt dat een monteur je glasaansluiting kan komen activeren en je dus overgaat.

 


Het is alleen maar voor de bühne Kunnen ze zeggen kijk eens hoeveel mensen we hebben aangesloten. Maar dan heb je nog geen glasvezel. Heb nu ook al tweemaal gebeld met kpnnetwerk omdat er een verzakking bij mijn voordeur is veroorzaakt, ja meneer we hebben een mail gestuurd en het wordt opgelost, ze zeggen alleen niet welk jaar. Niet gewend van kpn


Het is alleen maar voor de bühne Kunnen ze zeggen kijk eens hoeveel mensen we hebben aangesloten. Maar dan heb je nog geen glasvezel. Heb nu ook al tweemaal gebeld met kpnnetwerk omdat er een verzakking bij mijn voordeur is veroorzaakt, ja meneer we hebben een mail gestuurd en het wordt opgelost, ze zeggen alleen niet welk jaar. Niet gewend van kpn

Als je glasvezel hebt en dit is ook al actief in de centrale (kan tot 2 maanden nadat het kastje in je woning zit duren) is het mogelijk om er zelf actief achter aan te gaan. Gewoon even bellen naar 0800-0402 en melden dat je over wilt op glasvezel en dan ben je binnen een week over. Alleen als je wacht op KPN kan het soms wat langer duren.


Hoi @Gtvjr, naast het kastje bij jou in huis moet de andere kant van het netwerk ook klaar zijn zoals Ik_Hussel al noemt. Als dat nog niet klaar is kan je nog niet overgezet worden. Of dat het geval is weet ik niet, op je forumprofiel staan geen gegevens. Heb je contact gehad met het nummer wat genoemd is? Kon daar meer vergeld worden over de status van het glasvezelnetwerk?