Skip to main content

Ik heb een tijd geleden op 28 juni een aanvraag gedaan naar een glasvezel abonnement die op 14 juli aangesloten zou kunnen worden. Het is inmiddels al helemaal verschoven naar 11 augustus. Daarnaast ook nog geen monteur afspraak kunnen maken om het NT kastje te laten installeren en was zelfs het noodpakket na 4x bellen met een paar weken tijd pas geregeld. Dus vraag ik me af wanneer ik echt wifi kan gebruiken? 

Wauw, wat een gedoe zeg. Ik hoop dat je noodpakket nog voldoende is, anders moet je dit wel op tijd aangeven!

 

Ik denk dat hier echt iemand van KPN naar moet kijken wnt ik verwacht wel dat het dan 11 augustus goed gaat komen maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.

 

Daarom maar beter even checken. Heb je je forumprofiel ingevuld met je gegevens? Dan kan een KPN medewerker hier naar kijken, let op dit kan soms even duren!


Ik heb zover ik weet de meest essentiële gegevens in gevuld. Nu nog alleen maar hopen dat dit wel op tijd word geregeld.


Hoi @Piyanan, welkom op het forum! Dank voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken. Wat ik zie is dat wij wachten totdat KPN Netwerk klaar is met de wijkcentrale. Deze is nog niet opgeleverd. Op dit moment is de datum die wij daarvoor hebben 11 augustus. Als dat inderdaad zo is, dan kunnen wij vanaf die datum een installatiemonteur voor je inplannen. De installatiemonteur zal dan de NT plaatsen. 

Het sleutelwoord is echter wel ‘als'. Alles staat en valt met wat KPN Netwerk doet en wanneer. Als zij de 11 augustus niet halen, dan zal de datum bij ons ook weer opschuiven. Ik kan je op dit moment dan ook alleen maar vragen om af te wachten. Er is wel een openstaande melding bij onze back office. Dus ik ga ervan uit dat er volgende contact met je wordt opgenomen. Of om de monteur te plannen, of om je te vertellen dat de datum weer opschuift. 


Hoi @Piyanan, welkom op het forum! Dank voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken. Wat ik zie is dat wij wachten totdat KPN Netwerk klaar is met de wijkcentrale. Deze is nog niet opgeleverd. Op dit moment is de datum die wij daarvoor hebben 11 augustus. Als dat inderdaad zo is, dan kunnen wij vanaf die datum een installatiemonteur voor je inplannen. De installatiemonteur zal dan de NT plaatsen. 

Het sleutelwoord is echter wel ‘als'. Alles staat en valt met wat KPN Netwerk doet en wanneer. Als zij de 11 augustus niet halen, dan zal de datum bij ons ook weer opschuiven. Ik kan je op dit moment dan ook alleen maar vragen om af te wachten. Er is wel een openstaande melding bij onze back office. Dus ik ga ervan uit dat er volgende contact met je wordt opgenomen. Of om de monteur te plannen, of om je te vertellen dat de datum weer opschuift. 

 

Ik zie dat de monteur vandaag bij je is geweest, @Piyanan, en dat je nu werkende diensten hebt. Dan bij dezen officieel welkom bij KPN! 

Als je nog vragen hebt over het een of ander hoor ik het graag. En anders ga ik ervan uit dat het hiermee afgesloten is :)