Skip to main content

Ik heb in mei een glasvezel abonnement aangevraagd, heb de installatie materialen ontvangen, maar met het doortrekken van de glasvezel (die in de straat ligt) naar ons huis gaat het mis. tot 2x toe is er telefonisch een afspraak gemaakt, wij thuis blijven, maar de monteur verschijnt niet. We worden niet gebeld en krijgen ook geen email of sms.

Andere emails van KPN komen wel aan.

In de ‘volg je bestelling’ pagina in MijnKPN staat, dat ik vanaf 23 juni mijn aansluiting kan activeren. Dat was de datum van de 1e afspraak. Maar dat klopt dus niet!

Wat nu? Ik zie nergens in MijnKPN een mogelijkheid om zelf een afspraak aan te vragen of te verzetten. Hoe werkt dit? is er een telefoonnummer dat ik kan bellen?

 

En off-topic, met het leveren van de tv (welkomstcadeau) gaat het ook mis. Deze is schijnbaar tijdens onze vakantie bij een van onze buren afgeleverd. Geen track&trace email, geen sms, niets. De betreffende buur heeft hem weer met Post NL mee teruggestuurd, intussen.

Ik hoop hier hulp te kunnen krijgen, m.v.g.,

Elsbet

Dat is natuurlijk heel vervelend, heb je al geprobeerd contact op te nemen met KPN via het nummer 0800 0402 wat gratis te bellen is?


Beste @Elsbetw, welkom! Voor het regelen van een monteur kan je inderdaad doorgaans het beste even bellen met 0800-0402. Nu begrijp ik dat er al vaker contact is geweest en dat je daarom nu hier uitgekomen bent. We helpen je ook graag verder. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? 

 

Voor wat betreft de tv: de buren hadden aangegeven dat de tv bij hun geleverd was? Jij had daar zelf geen communicatie over ontvangen? Hebben zij wel een verzendbewijs van dat ze 'm geretourneerd hebben?


Bedankt voor jullie snelle reacties. 

Over de aansluiting afspraak: na 20min en verbinding verborgen, en daarna 50min in de wacht bij kpn en VolkerWessels nu weer een  nieuwe afspraak over 3 weken. Op hoop van zegen dan maar…

Over de TV: na 15min in de wacht iemand gesproken. TV was idd retour ontvangen (gelukkig heb ik eerlijke buren...) en wordt opnieuw verzonden. Erg vaag; ze hadden het juiste email adres maar er is echt zeker weten geen track &trace email of sms geweest destijds. 

Vooralsnog lijkt het weer geregeld, maar ik ben er wel meer dan een uur mee zoet geweest.


Dat klinkt alsof het nu in orde gaat komen! Mocht je toch nog hulp nodig hebben, nu of later, laat het gerust weten!