Skip to main content

Ik heb op 13 feb 2023 glasvezel (plus tv internet) aangevraagd maar nog steeds niks ontvangen. Ik zie niet waar het mis gaat. Mijn bestelling is al drie keer geannuleerd door kpn.

Terwijl de aansluiting inclusief kastje in de meterkast (de oranje draad) al twee jaar binnen zit… Dus zou eigenlijk een klein kunstje moeten zijn omdat alles al is aangesloten.

Niemand weet hoe dit kan en ik word van kastje naar muur gestuurd ,neig nu bijna om maar weer naar ziggo te gaan die kreeg ik toen binnen een paar dagen binnen terwijl ik nu al bijna drie maanden op kpn wacht..

Ik ben vervend kpn fan maar hier word je moedeloos van.

Hallo @Angelve via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer zien wat de status van jouw aansluiting is.

Als daar staat dat de lijn is opgeleverd en je een provider kunt kiezen, kun je aan KPN, de provider, via 0800 0402 vragen om migratie van koper naar glas. 

Dan wordt e.e.a. in gang gezet.

Zie hieronder een uitleg over het traject van de glasvezelaanleg:

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? | KPN Community

Succes


Hoi Jan 

Er staat woning aansluiten wanner ik een abonnement hebt afgesloten maar dat heeft kpn de hulplijn nu al twee keer met mij samen gedaan.

De eerste keer heb ik hem zelf afgesloten en even daarna was hij geannuleerd door kpn. Toen gebeld en hebben ze samen met mij het abonnement afgesloten en die was daarna ook geannuleerd..

Nu de laatste keer een heel lief vrouwtje aan de lijn en hebben we weer samen een abonnement afgesloten,,, maar nog steeds niks.


Voor de duidelijkheid ,(2 jaar geleden) glasvezel kastje is aangesloten en klaar voor gebruik zit al in mijn meterkast in huis.


@Angelve . Ik wil graag even meekijken want het is wel merkwaardig dat dit zo lang duurt.

Kun je jouw profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


beste jan hij is aangevuld..


hahaha beste erwin

 


Hoi @Angelve .  In het systeem zie ik dat de aannemer nog niet klaar is.  

Wat er nog moet gebeuren weet ik ook niet. Misschien iets in de wijkcentrale? Feit is dat wij niks kunnen zonder die gereed melding.  

De verwachtte datum staat nu op: 30-05-2023.   

Als je graag wilt weten wat nou precies de oorzaak van het oponthoud is kun je het beste contact leggen met KPNNetwerk.  Zijn gaan over de fysieke aanleg van glasvezel.

https://www.kpnnetwerk.nl/


Bedankt Erwin voor het nakijken. Dat is nog een hele maand. Lijkt natuurlijk niet veel maar in totaal wacht ik al te lang nu. Ik ben bang dat ik toch naar ziggo moet, helaas. Is best gek want de buurvrouw heeft wel glasvezel van kpn. Nou ja wellicht niet voor mij bestemd. Ik heb er nu alles aan gedaan. Nogmaals bedankt voor het nakijken …


Het duurt nog best lang idd.  Helaas heb ik daar geen invloed op.

Je hebt nu wel diensten van KPN over koper ?  Of zit je momenteel zonder?


Nee ik zat zonder, ik had namelijk al opgezegd. 


Nee ik zat zonder, ik had namelijk al opgezegd. 

Oh, dat is spijtig. Maar ik snap het wel. Je hebt wel diensten nodig.  Je zit nu bij een andere provider?


Voorlopig ben ik weer bij ziggo, ik blijf wel wachten op Kpn, kijken of we het toch voor mekaar krijgen. Dat is ook voordeliger voor mij dus dat is dan nog afwachten. Vind het alleen heel frappant dat dit zo lang moet duren terwijl het klaar is en de buurvrouw het wel heeft dus iets in de wijkcentrale regelen is ook vreemd. Maar ja in ieder geval bedankt voor het mee kijken


 


Hoi Erwin , ik heb nogmaals even jou link aangeklikt en de foto’s boven kwamen er uit. Glasvezel abonnement heb ik al drie keer aangevraagd dus gaat er toch iets niet lekker bij de communicatie denk ik.