Skip to main content

Nog nooit zo’n slechte organisatie meegemaakt als KPN(netwerk). Ze krijgen het voor elkaar om in een nieuwbouwwijk een huis niet aan te sluiten op hun glasvezelnetwerk. 
 

Inmiddels zijn er 3 monteurs geweest en die hebben niet eens hun handen uit hun zak gehaald. Sterker nog een vierde monteur is niet komen opdagen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 
 

Ook geeft de KPN niet thuis over wie de kosten gaat betalen wanneer de voortuin opengemaakt moet worden. De voortuin zal opnieuw moeten worden bestraat. Maar men weigert om de verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten. 
 

Inmiddels al enkele weken zonder tv en internet en geholpen worden ho maar. Alleen maar valse beloften en afspraken die niet worden nagekomen. 

Hoi @Koos V, welkom bij ons op het forum. De aanleg gaat niet soepel begrijp ik, dat is vervelend! De aanleg van het glasvezelnetwerk wordt gedaan door KPN Netwerk, zij zijn een aparte partij. Wij zijn KPN de provider, en hebben geen inzicht in de aanleg van het netwerk. Ik weet niet precies wat de situatie is in dit geval, op je profiel staan geen gegevens waardoor ik er niets over kan zien. Het kan zijn dat KPN Netwerk nog iets moet doen, het kan ook zijn dat het al verder is en wij iets moeten doen. Als je dat volledig invult kan ik kijken wat ik kan zien.

Wat betreft de voortuin, KPN Netwerk en de aannemers die zij gebruiken zijn verzekerd voor dat soort dingen. Daarvoor zullen zij je kunnen helpen dus.