Skip to main content

In onze straat worden momenteel werkzaamheden verricht voor het aanleggen van glasvezel. Sinds gisterochtend is onze DSL-verbinding uitgevallen, net als bij andere buren in de straat. Hoe los ik dit het snelste op? Ik heb bij KPN een monteur ingepland, maar weet niet of die er iets aan kan doen.

Hoi @Rikkertj, welkom hier. 

Dit klinkt een beetje als een kabelbreuk. Heb je al gekeken of er een storing bekend is? Anders is de snelste klap om even te bellen met 0800-0402 mocht je dat nog niet hebben gedaan, want je hebt zelf een storingsmonteur gepland? In ieder geval als je belt, dan kan mijn collega meteen meekijken en actie uitzetten.

Ik kan dat uiteraard ook, maar via het Forum duurt het net even wat langer omdat wij geen direct contact hebben. Als je dat liever hebt, wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


@Rikkertj We hebben nog geen nieuwe reactie van je gezien, ben je eruit gekomen met de tips van Bart hierboven? Ik hoop dat het een goed teken is. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.


De monteur is langs geweest. Er is inderdaad sprake van een kabelbreuk in de straat. Vermoedelijk is dat morgen weer gemaakt. De monteur komt vrijdag nog eens langs. Pech, maar wel goede service vanuit KPN!


Dat is knap balen, hopelijk snel weer opgelost!


De monteur is langs geweest. Er is inderdaad sprake van een kabelbreuk in de straat. Vermoedelijk is dat morgen weer gemaakt. De monteur komt vrijdag nog eens langs. Pech, maar wel goede service vanuit KPN!

En je kunt over enige tijd beschikken over glasvezel!