Skip to main content

Tijdens het glasvezel leggen hebben jullie mijn internet en tv kabel geraakt, nu zit ik zelf bij de ziggo maar vroeg mij af of jullie een tijdelijke oplossing hebben tot hun het kunnen maken (woensdag) aangezien glasvezel leggers in dienst zijn van de kpn. Ik heb ondertussen 3 nummers gebeld en word van het kastje naar de muur gestuurd, mijn vraag is of jullie mee kunnen kijken naar een oplossing?

Hiervoor zal je echt bij Ziggo moeten zijn want daar ben je klant. Zij moeten het dan "uitvechten " met kpn de netwerkbeheerder. Hier ben je bij kpn de provider en die heeft niets met de aanleg van glasvezel van doen.


Dat zal zo 1voudig niet gaan denk ik. Glasvezel word aangelegd door of in opdracht van KPN Netwerk NL. 

https://www.kpnnetwerk.nl/

Dit forum is van KPN provider. Dat zijn 2 aparte onderdelen. Op het netwerk wat KPN Netwerk NL aanlegd kunnen meerdere providers leveren. KPN provider is er daar 1 van.


@Romee Manschot  Bij mij was exact hetzelfde aan de hand, de gravers ingehuurd door KPN NetwerkNL  trokken de coax verbinding van Ziggo kapot. Dit is de volgende ochtend hersteld door een monteur van Ziggo. Je kunt het melden bij KPN NetwerkNl en die melden dit weer bij Ziggo. Echter ; een zelfbeller is altijd sneller. Succes !


Hoi @Romee Manschot, welkom bij ons op het forum. Wij hebben hier geen invloed op zoals de anderen al zeggen inderdaad. Normaal gesproken zal de aannemer die de kabel heeft geraakt zelf al contact opnemen met de organisatie van wie de kabel is zodat het zo snel mogelijk kan worden gerepareerd. Of er iets tijdelijks mogelijk is ter overbrugging weet ik niet, als het kan zal Ziggo je daar meer over kunnen vertellen, aangezien jouw abonnement bij hen is.