Skip to main content

Beste KPN,

wilt u aub iets doen aan de kwaliteit van de ‘aanleg status’ van Glasvezel?

Uw website:
*  straatwerk → september/oktober 2023
* kabel in huis aansluiten → jan/feb 2024

 

Werkelijkheid:
* Straatwerk → vorige week
* Kabel in huis aansluiten → deze week.

Deze progressie wordt uiteraard als positief ervaren. Maar het feit dat zowel KPN als Circet niet op de hoogte waren van de straatwerkzaamheden, noch in staat te zijn een indicatie te geven wanneer de lijn actief wordt, is dan weer erg jammer.

Met vriendelijke groet,
Bart

Hoi @Bart_La, welkom bij ons op het forum. Dat het glasvezelnetwerk al is aangesloten is goed nieuws natuurlijk! De website waar je die status op leest is echter niet van ons. Wij zijn de provider KPN en het netwerk wordt aangelegd door KPN Netwerk. Ondanks dat beiden de afkorting KPN in de naam hebben zitten zijn het aparte bedrijven, met een gescheiden administratie. Daardoor heb ik geen invloed op de status op die website. Als je gegevens op je profiel zou hebben staan zou ik ook via die website de status kunnen bekijken, ik heb daar geen andere informatie over dan dat daar staat.


@Bart_La, als aanvulling hetgeen @Jasper hierboven schrijft wil ik benadrukken om vooral kennis te nemen van: https://www.kpnnetwerk.nl/over-glasvezel/verschil-tussen-kpnnetwerk-en-providers/

De KPN van dit forum is KPN de provider, niet KPN Netwerk. Overigens heel mooi dat de aanleg nu eens voorloopt op eerdere aankondigingen, in de meeste gevallen is het andersom.