Skip to main content

Hoi allen, 

Gister zou ik volgens de mail en mijn KPN app mijn nieuwe glasvezelkastje etc moet aansluiten, en ook zou ik gister een sms krijgen met het bericht dat mijn aansluiting gereed is voor de installatie. Alleen die sms is helaas nooit gekomen. Volgens de glasvezel check op de KPN zou ik aangesloten moeten zijn, en is er al signaal beschikbaar. Er is ook al eens een monteur geweest en die heeft de aansluiting gecheckt, en die zij dat alles juist binnen kwam.

Er band ook een rood lampje bij ‘Alarm’

Groetjes!

Dat klinkt even als een valse start van het abonnement. Heb je beide kastjes ook al even een herstart gegeven? Je kan anders altijd even contact zoeken met de Klantenservice op 0800-0402  Dan lopen mijn collega's de verbinding voor je na en indoen noodzakelijk kan er dan ook een afspraak met een monteur worden gemaakt. 


Dat klinkt even als een valse start van het abonnement. Heb je beide kastjes ook al even een herstart gegeven? Je kan anders altijd even contact zoeken met de Klantenservice op 0800-0402  Dan lopen mijn collega's de verbinding voor je na en indoen noodzakelijk kan er dan ook een afspraak met een monteur worden gemaakt. 

Bedankt voor je reactie! Ik heb dat gister een aantal keer gedaan, alleen het alarm lampje blijft steeds branden. Ik heb dus ook nog geen sms gehad waarin staat dat de verbinden gereed is. De datum in de app verspringt ook niet naar een nieuwe datum waarop het weer zou kunnen.

Ik zal het als ik straks thuis ben nog even een keer proberen te resetten etc, maar ik ben bang dat het weinig gaat doen. 


Dan hoor ik graag wat de uitkomst is! Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!