Skip to main content

Goedemorgen ieder,

 

Een lange tijd geleden is er in ons appartementen complex de glasvezellijnen doorgetrokken naar de meterkasten. Dit is gebeurd na een hoop vertraging in november 2019. 

Hierna zijn ze nog een paar keer langs geweest om de verbinding van de kabel te controleren vanuit de meterkast naar het wijk verzamelpunt gebouw(?) (De naam hiervan moet ik je schuldig blijven). 

Mij is toen verteld dat deze niet op orde was, maar dat ze eind februari/begin maart langs zouden komen. Zo gezegd afspraak met de heren gemaakt, maar niet op komen dagen.

 

Alles is gereed in de meterkast voor glasvezel, alleen of de lijn werkt of niet is de vraag, vanuit hier kan ik (eindelijk) glasvezel aanvragen en gebruiken.

 

Het aanleggen van het glasvezel en het testen hiervan is volgens mij uitbesteed aan een extern bedrijf waar ik ook geen nummer van heb. 

Kan dit alsnog gebeuren of moet ik hier een andere weg voor bewandelen? Ik hoor het graag :) 

 

PS: Het gaat om de xxxx

 

Met vriendelijke groet,

 

Rens

 

admin: privacygevoelige gegevens verwijderd

Hi rens, welkom op het forum. 

Dit is iets wat wij als provider helaas ook niet in kunnen zien. Hiervoor kun je het beste KPN Netwerk NL benaderen, dit is de beheerder van de kabels en netwerk. Op deze pagina kun je alle contactmogelijkheden vinden, even naar beneden scrollen. 

Heb je overigens al een bestelling geplaatst voor glasvezel bij ons? 


Bedankt voor de reactie, ik zal kpn netwerkt benaderen.

De bestelling voor het glasvezel zal ik doen wanneer ik de aansluiting kan gebruiken :) 


Bedankt voor de reactie, ik zal kpn netwerkt benaderen.

De bestelling voor het glasvezel zal ik doen wanneer ik de aansluiting kan gebruiken :) 

Hallo @rens1 , die bestelling kun je rustig plaatsen, dan wordt men gedwongen de betreffende aansluiting werkend op te leveren.

 


Top, wat Jan aangeeft is tevens ook juist. Wanneer je een bestelling plaatst zullen wij ook een signaal sturen naar Netwerk NL om het te laten aansluiten. Dwingen is misschien niet de juiste omschrijving, maar dan zetten we het wel in gang. :relaxed:


Hallo er is glasvezel aangelegen tot in de meterkast .Wanneer kan ik daar gebruik van maken ????.

       

               


Hallo er is glasvezel aangelegen tot in de meterkast .Wanneer kan ik daar gebruik van maken ????. 

Heeft KPN dit gedaan?


Hallo er is glasvezel aangelegen tot in de meterkast .Wanneer kan ik daar gebruik van maken ????.

       

               

Hallo @driftkikker43 met een postcodecheck kun je zien of er op jouw adres glasvezel geleverd wordt door KPN, indien ja, kun je dat bestellen.

Indien nee, dan is er een andere partij binnen jouw woonplaats die glasvezel levert.