Skip to main content

Buiten het appartementencomplex waar ik woon liggen bij de gevel een bos van 25 glasvezelkabels. Klaar om naar binnen gebracht te worden.

Recent werd ik door de KPN via voicemail benaderd voor instemming om mijn buiten mijn woning gesitueerde meterkast op een bepaald tijdstip open te laten. Tot op heden weet ik nog niet hoe de kabels het gebouw binnenkomen en waar en hoe de aansluiting wordt afgemonteerd. In de meterkast of in de woning.

Verder vraag ik mij af of er een schouwrapport dient te komen waarin de wijze van aanleg is beschreven en hoe/waar de aansluitpunten worden afgemonteerd.

Tenslotte de vraag of de ledenvergadering dient in te stemmen met de wijze van aanleg.

Al met al geen informatie en toch “even instemmen”.

Hiervoor zal je echt bij de netwerkbeheerder moeten zijn. Hier ben je bij kpn de provider.  Die heeft niets met de aanleg van glasvezel.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Hiervoor zal je echt bij de netwerkbeheerder moeten zijn. Hier ben je bij kpn de provider.  Die heeft niets met de aanleg van glasvezel.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

Toevoeging: hier de contactgegevens van KPN Netwerk, helemaal naar beneden scrollen. 🙂