Skip to main content

Krijg van KPN bericht dat ik kan overgaan naar de glasvezel aansluiting.

Nu heb ik even gekeken naar de aansluiting maar de netwerkaansluiting in dat kasje ontbreekt.
Volgens de monteur zou er nog iemand langs komen die dat in orde zou maken.
nooit gezien
hoe en wie kan ik benaderen om die aansluiting compleet te maken

Goedenavond @harm 70 

Denk dat u dan beter even www.kpnnetwerk.nl kan raadplegen. 

Succes. 


Dag @harm 70. Begrijp ik het goed dat KPN Netwerk de installatie van glasvezel in jouw woning heeft afgerond, maar dat je nu nog een NT mist? In dat geval zal er nog een KPN monteur langs moeten komen om de installatie af te ronden. Ik raad je aan om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 (gratis). We kunnen de agenda's dan naast elkaar leggen om samen tot een geschikt moment te komen, dat gaat via het forum lastiger.


Ik heb dat gedaan en melding is beschikbaar.
ik blijf het vreemd vinden dat ze mail sturen dat ik van koper naar glasvezel over kan gaan.
in glasvezel aansluit doos missen de aansluitingen mog.
 


Denise 
Bedankt voor de info ,ik ga morgen bellen.
blijf het slordig vinden van KPN al vanaf het begin diverse mailtje;s gehad maar niks klopte van aanleg tot aan nu die melding u kan over op glasvezel


Krijg van KPN bericht dat ik kan overgaan naar de glasvezel aansluiting.

Nu heb ik even gekeken naar de aansluiting maar de netwerkaansluiting in dat kasje ontbreekt.
Volgens de monteur zou er nog iemand langs komen die dat in orde zou maken.
nooit gezien
hoe en wie kan ik benaderen om die aansluiting compleet te maken

 

Heb je ook in je MIjnKPN of via de klantenservice je abonnement aan laten passen naar Glasvezel?

Er zit namelijk verschil tussen “over kunnen” en “zelf je abonnement wijzigen.”


Ik heb dat gedaan en melding is beschikbaar.
ik blijf het vreemd vinden dat ze mail sturen dat ik van koper naar glasvezel over kan gaan.
in glasvezel aansluit doos missen de aansluitingen mog.
 

Dat heeft ermee te maken dat het daadwerkelijke kastje wat op het glasvezelaansluitpunt altijd door een monteur aangesloten moet worden. In het verleden werd dit ook nog wel eens aan klanten overgelaten maar helaas gingen de aansluitpunten dusdanig vaak kapot dat de kosten hiervan erg hoog werden. Omdat het netwerk net is aangesloten vermoed ik dat er een PON-netwerk is aangelegd. Ik ga je niet vervelen met de technische details maar hiervoor zal de monteur het glasvezelkastje ook moeten activeren in de systemen van KPN wat het aansluiten door de klant ook onmogelijk maakt.


In een van de vele mailtje's stond dat ik van koper naar glasvezel over gezet wordt.
en anders snap ik die huidige mail niet zo goed.


In een van de vele mailtje's stond dat ik van koper naar glasvezel over gezet wordt.
en anders snap ik die huidige mail niet zo goed.

Dan kan @Denise_ Wellicht zien of er een lopende order is…. Vul je profiel even in met je adresgegevens en indien voor handen klantnummer.


heb alles in gevuld


Normaal gesproken hoeft u als klant van kpn niets anders te doen dan wachten. Kpn zal u dan benaderen als het moment daar is. Kan best een tijdje duren.


Hallo @harm 70

bedankt voor het invullen van jouw gegevens, ik zie dat er een monteur is ingepland voor de 24e. Herken jij die afspraak? 


Hallo @harm 70

bedankt voor het invullen van jouw gegevens, ik zie dat er een monteur is ingepland voor de 24e. Herken jij die afspraak? 

Klopt heb vanmorgen de afspraak gemaakt . bedankt voor de snelle reactie