Skip to main content

Kpn heeft geprobeerd glasvezel aan te sluiten maar dat is niet gelukt. Ook niet bij de buren.

Het bedrijf dat het aangelegd heeft heeft mij langdurig en vervelend lastig gevallen. Kpn betaalt ze nu niet.

Kpn stuurt mij iedere maand opnieuw een brief dat ze een monteur op mij gaan afsturen. Het houdt niet op! Ze willen niet accepteren dat ik niet steeds een monteur over de vloer kan hebben. Ze vragen niet eens of het schikt…

Ze dreigen met afsluiten en met een rekening van meer dan 1000 euro. 

Aan de telefoon word ik ongelooflijk onbeschoft te woord gestaan. 

Ik ben het zo zat 

Ze vragen mij waarom het hier niet lukt. Alsof ik technisch ben.... Vraag dat aan van gelderen. 

Ik heb op diverse plekken een klacht ingediend tegen kpn. 

 

 

Als het gaat over de aanleg van glasvezel zit je hier verkeerd. Dit is de provider kpn die niets doet met de aanleg. Kpnnetwerk is de netwerkbeheerder.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. Als de aansluiting er wel is en het gaat om het activeren van het abonnement dan zit je wel goed. Dus hoe zit het precies?


Er is opdracht gegeven aan van gelderen om het netwerk aan te leggen. Om de één of andere reden gaat dat niet goed.

Ik denk dat kpn die opdracht aan van gelderen heeft gegeven want het netwerk is volgens mij van kpn.

Vervolgens wil kpn het netwerk activeren, zoals je dat noemt, en dat gaat dus niet. Dit pikt kpn niet en blijft lastigvallen op een vervelende manier.

 


Ok het lijkt er op dat bij kpn genoteerd staat dat de glasvezelaansluiting gereed is maar dat is het dus niet. Moet ik het zo zien?


Geen idee wat ze denken eerlijk gezegd. 

Ze beloven de melding eruit te halen en dat gebeurt niet…

Ze Dreigen met een rekening van meer dan 1000 euro. 

Ze dreigen met afsluiten... 

Van gelderen is hier meerdere keren in de straat geweest. Dan komt kpn meten... Dan komt van gelderen weer... Dan weer... Kpn. 

Van gelderen viel mij lastig aan de deur en telefonisch op mijn werk want ze krijgen geen geld. 

Ik word niet goed. 

En op begrip of fatsoen asn de telefoon hoef ik niet rekenen 


Dat gaat dus helemaal niet goed. Goed dat je hier het verhaal verteld.  Een moderater gaat dit zeker oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd op een moderater is ca 2 dagen. Ik raad je aan om niet meer te gaan bellen.  Je hebt even iemand nodig die dit recht gaat trekken.  Heb je nu wel internet en tv van kpn?


Ja, ik bel niet meer.... Het lukt me gewoon ook niet meer om redelijk te blijven en dat is niet goed. Telkens weer die brieven pfff. Bedankt!!!! 


Snap ik. Heb je nu wel een internetverbinding?


Jazeker alles is in orde. Behalve dat er vandaag dus weer een brief kwam... Er komt een monteur 23 januari punt


Ok de moderater reageert hier op jouw bericht.  Komt goed!


Bedankt!!! 


Hoi @Vandijk123 . Wat een ellendig gedoe allemaal.

Ik heb je gegevens er bij gepakt en wat ik nu bij elkaar kan puzzelen is het volgende. Jij woont in een gebied waar de verbindingen ge-upgrade worden/zijn naar glasvezel.

KPN wil je daarom kosteloos omzetten naar glasvezel.  Heel kort door de bocht: Het stekkertje wat nu vanuit een koperaansluiting naar je modem toegaat vervangen door een kabeltje wat van een glasvezelkastje komt. In de regel is dat alles wat er verandert. 

 

Nu tast ik nog in het duister over die glasvezel aansluiting. Als ik mijn systeem moet geloven zou alles er klaar voor moeten zijn. Dus er zou een glasvezelkastje in jouw woning moeten hangen. Is dat ook zo? 

Ik wacht even met mijn andere vragen want ik wil zeker weten of er een glasvezelkastje in jouw woning zit. Ik hoop van je te lezen. 


Ik heb zojuist een SMS gekregen dat er morgen een monteur komt. Wat ik ook doe of zeg.... Niks komt binnen bij kpn. Wat erg!

Ik ben er morgen niet maar wanneer ze meten komen ze er achter dat het niet werkt. 

Kpn belooft deze berichten en ellende met monteurs te stoppen en het gebeurt niet!!!

Ik ben het echt zat!!! 


Maar waarom heb je nou niet op het bericht van de moderater gereageerd?? Die stelt een paar belangrijke vragen!!!


Moet ik de monteur morgen te lijf gaan? Zou dat helpen? Wat erg!!!

Wat moet ik doen om te zorgen dat de terreur van kpn stopt? 


6 dagen geleden probeert een medewerker je te helpen. Werk dan mee!!!!!


Wanneer Joep?

En ik heb enorm veel aan mijn hoofd op het moment en dit speelt al heel lang.

En er was beloofd dat dit opgelost zou worden dus ik dacht dat ik mijn aandacht even op mijn andere zaken kon richten.

Krijg ik de schuld terug in de schoenen? 


Hoe vaak moet ik mee werken? Hoe vaak willen jullie langskomen om erachter te komen dat het niet gaat? En niet alleen hier? 


Heb je het bericht van de medewerker wel gelezen?? Staat in het groen hierboven!


Het bericht van Erwin is van 6 dgn geleden. Ik heb hem zojuist een bericht gestuurd. 

Ik heb ook vaker aangegeven dat ik niet technisch ben.

Kpn is volgens mij 2 keer geweest om te kijken en te meten en dan komen ze erachter dat het signaal niet goed is. Ook bij de buren.

 


Nu tast ik nog in het duister over die glasvezel aansluiting. Als ik mijn systeem moet geloven zou alles er klaar voor moeten zijn. Dus er zou een glasvezelkastje in jouw woning moeten hangen. Is dat ook zo? 

@Erwin_ wil weten of u zo'n kastje in huis heeft:

Heeft u dat?


Ik heb inmiddels zoveel tijd en energie geïnteresseerd. Ik vind het een belediging dat ik op mijn kop krijg eens mee te moeten werken. En op mijn kop te krijgen omdat ik een bericht mis. Ongelooflijk onbeschoft weer! 


Ja dat heb ik. Maar nogmaals bij de buren werkt het signaal ook niet en we weten niet waarom 


De buren worden wel met rust gelaten. Ik weet nog dat de monteur enorm schrok van de enorme hoeveelheid water hier onder de vloer en begon te bellen. Extra geboord heeft. 

Bij de buren werkt het ook niet. 

 

 


Ik moet nu aan het werk 


@Vandijk123 . Ik betreur dat je het allemaal zo ervaart. Ik ben er niet bij geweest dus kan ook moeilijk oordelen wat er nu precies gebeurd is.

Waar die 1000 euro vandaan komt snap ik ook niet.  Ik zie daar nergens iets over. Overzetten naar glasvezel is kosteloos. Misschien kan ik je hiermee iets geruststellen.

Alles wat ik kan zien is pogingen van onze kant om jou op glasvezel over te zetten.  Daar is die monteur ook voor aangestuurd. Voor zover ik nu kan inschatten zou aansluiten nu gewoon moeten gaan werken. 

Het lijkt mij verstandig om de monteur naar een andere datum te verplaatsen. Zie jij dit zitten? Is er een dag waarop jij thuis bent? 

Â