Skip to main content

Kpn heeft geprobeerd glasvezel aan te sluiten maar dat is niet gelukt. Ook niet bij de buren.

Het bedrijf dat het aangelegd heeft heeft mij langdurig en vervelend lastig gevallen. Kpn betaalt ze nu niet.

Kpn stuurt mij iedere maand opnieuw een brief dat ze een monteur op mij gaan afsturen. Het houdt niet op! Ze willen niet accepteren dat ik niet steeds een monteur over de vloer kan hebben. Ze vragen niet eens of het schikt…

Ze dreigen met afsluiten en met een rekening van meer dan 1000 euro. 

Aan de telefoon word ik ongelooflijk onbeschoft te woord gestaan. 

Ik ben het zo zat 

Ze vragen mij waarom het hier niet lukt. Alsof ik technisch ben.... Vraag dat aan van gelderen. 

Ik heb op diverse plekken een klacht ingediend tegen kpn. 

 

 

Monteur die hier al eens geweest is heeft het bedrag genoemd destijds van 1000 euro. Volgens mij hebben ze destijds 2 keer gemeten en is het bedrijf wat het aangelegd is meerdere keren geweest. Ik was toen ook heel druk

Het is helemaal niet een probleem wanneer kpn eens langskomt. Maar het aansluiten wilde niet lukken en dan kunnen jullie mij toch niet lastig blijven vallen?

Ik heb zelfs het gevoel dat ik en een verklaring voor het probleem moet geven en de oplossing…

Er is meer in mijn leven dan kpn. 

Jullie komen straks weer langs om er weer achter te komen dat er geen signaal is hier. Dat is verspilling van tijd


Het is niet de bedoeling om jou lastig te vallen. Het doel is om er voor te zorgen dat jouw glasvezel gaat werken. De verbinding zou er nu klaar voor moeten zijn.

De monteur heeft jou vandaag niet thuis getroffen. Maar dat had je ook al verteld.

Is er een dag waarop jij wel een monteur kunt ontvangen? Dan plan ik die met liefde in.    Met wat geluk word je dan netjes op glasvezel overgezet en is al dit gedoe voorbij.

 


Hallo Erwin. Maar ik heb ook een aantal vragen gesteld waar ik geen antwoord op krijg. 

Zowel van gelderen als kpn zijn al meerdere keren geweest. Er wordt geen signaal waargenomen. Bij niet en niet bij de buren. Mijn vraag is dus hoe vaak moet ik monteurs enz over de vloer laten komen. Steeds opnieuw. Wat vinden jullie redelijk.

Vraag 2.ik heb een klacht ingediend over dit hele gebeuren. Wat nog vrij lastig is bij jullie. Ik ben heel kort gebeld door een dame die toegezegd heeft dat het opgelost zou worden. Vanmorgen heeft iemand gezegd dat mijn klacht van tafel geveegd is omdat ik niet opnam. Wat is dit voor manier van doen.

Vraag 3.er is mij al heel vaak toegezegd dat dit opgelost zou worden.

En wat als ik een afspraak maak met een monteur en er is nog steeds geen signaal.... Wat dan. Blijft de terreur van kpn dan gewoon doorgaan?

Of laten we het hopen er is een signaal uit de lucht komen vallen.

Vraag 4 waarom worden de buren wel met rust gelaten 


Ik heb geen antwoord gekregen op de vragen die ik gesteld heb en ik kan geen tv meer ontvangen. Wat is er nu aan de hand? 


Vraag 4 waarom worden de buren wel met rust gelaten 

Misschien omdat de buren inmiddels allang bij ziggo zitten?


Buurvrouw heeft een mail naar ziggo gestuurd en toen was het opgelost. Toen hebben ze haar met rust gelaten 


Buurvrouw heeft een mail naar ziggo gestuurd en toen was het opgelost. Toen hebben ze haar met rust gelaten 

Als ik dit zo lees vindt er een soort van KPN hondengevecht plaats in jouw meterkast (KPN, KPNnetwerk, vanGelder, misschien-nog-wel-onderaanemer). Die onderaanemers hebben werk zat en kunnen makkelijk vragen en doen en laten wat ze willen, zolang het allemaal onder dezelfde vlag valt (lees KPN). Maar creëer een situatie waarin je de derde hond bent die er met het been vandoor gaat. Enige oplossing is om naar een echte concurrent te gaan, als is het maar voor 1 jaar. Want KPN krijgt het niet voor elkaar. Hopelijk heb je geen email adres van KPN en ben je niet al te veel gehecht aan TV (kastjes en afstandbedieningen enz).


Bedankt!!! 


Wie staat er los van kpn tmoesel? 


Wie staat er los van kpn tmoesel? 

Ziggo en DeltaFiberNL in ieder geval. T-Mobile onder bepaalde omstandigheden.