Skip to main content

In Den Haag heb ik foutief aangelegde buitenkabel van glasvezel. Vanaf mei jl gebeurt er niets, dus kan binnenkabel ook niet worden aangelegd. Volker wessels, aannemer, infra, kpn: wie je benadert, mail, telefoon, er gebeurt niets. WiFi hapert, dus zoom, teams, en audio ook. Ik ga kpn aansprakelijk stellen, zo overweeg ik. Wie herkent aanlegproblemen? Hoor van mensen buiten Den Haag dat problemen in Den Haag bekend zijn.  Groet Marjo

KPN netwerk al een keer gebeld? Of belt u de gewone KPN waar u nu ook een bericht post?


Kunt u ook uitleggen wat er verkeerd aangelegd is? Wat hebben ze verkeerd gedaan?


Zeker heb ik vooral eerst kpn netwerk benaderd, ik probeer nu alles. Het is te ver van de gevel ‘geschoten’ kwam een medewerker in mei zeggen. Daarom kan de kabel niet naar binnen getrokken worden. 


Ok. U heeft nu wel een thuisabonnement bij KPN en heeft verbinding via de telefoonlijn? 


Hoi @Marjo Hess . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet best. Wat voor diensten gebruik je nu? Is dat via de koperkabel?

Als er fysiek nog geen glasvezel ligt is dat altijd een zaak van KPNNetwerk.  Daar kunnen wij als provider helaas ook niks in betekenen.

Als je nu problemen hebt met je DSL aansluiting kan ik je daar wel bij proberen te helpen.  Alle info is welkom.