Skip to main content

Beste forumleden , 

 

ik zou graag jullie even deel willen maken van mijn frustratie op dit moment.

 

We gaan even terug naar 2020 het jaar van thuiswerken Corona en voor mij persoonlijk glasvezel aanleg .

 

In september 2019 kreeg ik een brief van KPN Netwerk dat mijn wijk glasvezel kreeg en of ik toestemming gaf . Overal toestemming voor gegeven ..

 

Op 21 april eindelijk de monteurs om de huisaansluiting in orde te maken . Ik meteen KPN benaderd als glasvezel beschikbaar komt graag meteen gebruik wil maken van Glasvezel. 

Op 9 juni kreeg ik mijn rode kabel opgestuurd.

Op 15 juni kreeg ik een mail dat ik 17 juni aangesloten word ik dacht bij mezelf eindelijk . 
Op 17 juni kwam en ging weer voorbij . 18 augustus kreeg ik wederom bericht dat de definitieve datum werkelijk nu echt 16 september ging zijn . De spreekwoordelijke vlag ging wederom uit .

Op 10 september zag ik 5 kpn busjes mijn straat in rijden en nog wat andere busjes . Dus ik vroeg aan de mannen uit de busjes wat ze kwamen doen en tot mijn vreugde kwamen de heren glasvezel aansluiten . Zoals jullie je kunnen voorstellen kon mijn dag niet meer stuk .

Ik heb de deur voor de heren wagenwijd opengezet en ja hoor de beloofde glasvezel verbinding werkte perfect op 10 september 

Omdat mijn modem en WiFi het alle nieuwe snelheid geweld helaas niet meer goed aan kon heb ik 28  september een nieuwe V12 modem bestelt en deze werd keurig geleverd.

Op 22 November wederom een e mail dat ik 24 november echt mocht gaan genieten van mijn nieuwe verbinding . Ik wederom KPN gebeld dat ik al glasvezel had . Dit waren volgens betreffende medewerker wat administratieve processen liepen en dat ik me echt helemaal niks van moest aantrekken .

 

Op vrijdag avond 10 december kwam ik aanrijden vanuit mijn werk want we mochten al weer op kantoor werken . Toen viel me iets op dat mijn lampen plotseling niet meer aangingen . 
 

Ik zet de TV aan ook geen TV . Ik heb alles 2 min stroomloos gemaakt en nog een keer geprobeerd helaas pindakaas . 
 

Ik heb KPN gebeld een zeer vriendelijke man probeerde alles maar helaas glasvezel kwam niet terug . Mijn PON lampje knipperde en bleef knipperen . De beste man heeft gelukkig wel weer mijn oude DSL aansluiting weer werkend gekregen . En ik zou binnen 5 dagen gebeld worden door een storingsmonteurs . 4 dagen later wordt ik gebeld op mijn mobiel dat ze mijn ticket in behandeling hadden genomen en dat er een monteur gepland zou worden . 
 

Op 14 december krijg ik een mail dat mijn glasvezel 13 december mijn glasvezel weer zou werken . 
 

Ik wederom bij thuiskomst van alles geprobeerd maar helaas enige wat me opviel dat mijn knipperend PON lampje verdwenen was en een rood alarm lampje geworden was . 
 

Ik wederom te woord gestaan door een zeer vriendelijke dame .Die moest wel een beetje lachen om het relaas en dat dit inderdaad niet erg professioneel was . Ze had wederom een ticket aangemaakt en ik kreeg een mail dat ik 7 januari eindelijk dat mijn verbinding echt zou worden opgeleverd wederom . 
 

vanavond kom ik thuis 7 januari niks veranderd nog steeds rood alarm lampje en geen glasvezel 

 

Als de afdeling administratie hetzelfde zou werken als de afdeling glasvezel aansluitingen dan was ik heel blij helaas is dit niet het geval ik moet nog steeds iedere maand het volle pond betalen voor de helft van de service 

 

 

 

@ehanselman we komen wel steeds een stukje verder. Alleen gaat het ook niet zo snel als we graag willen. Ik heb een monteur voor je in kunnen plannen. Deze staat op dit moment 10 dagen in de toekomst. Dit moet dus wel betekenen dat je over 10 dagen eindelijk kan genieten van glasvezel. Je krijgt de afspraak bevestigd via de SMS. Kan je laten weten of je die gekregen hebt?


Hoi @Bram_ 

Ik heb een mail gekregen  . 
 

Heb alleen mijn adres even weg gehaald stukje bij beetje komen we verder 

 

 

Bedankt @Bram_  bedankt voor alle hulp ! 


Hoi @Bram_  het lijkt er op dat kpn mijn ouderwetse koper verbinding al uit heeft uitgezet …ik heb geen tv ( geen epg geen opnames geen WiFi) . Ik hoop dat dit nog even op pauze gezet kan worden ? 

 

 Net geprobeerd of misschien glas het al doet maar zoveel geluk heb ik ook helaas niet … 

 

Hopelijk kan jij iets achter de schermen doen ik begin nu toch wel een beetje mijn geduld te verliezen

MvG 


@ehanselman ik heb je bericht gezien. Ik laat je later vandaag weten wat ik voor je kan doen op dit moment.


@ehanselman ik heb de afspraak kunnen verzetten naar morgen. Dit omdat we nu te maken hebben met een storingsmonteur in plaats van een installatiemonteur. Ook heb ik je een extra bundel kunnen geven omdat je KPN mobiel hebt. Je kan met je telefoon een hotspot maken om ook op andere apparaten verbinding te hebben.

Reden dat je geen verbinding meer hebt is omdat de order gesloten is. Ik ben nog aan het kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren. 


@Bram_ heel hartelijk dank alles werkt op glasvezel !