Een tijd geleden hebben wij via KPN glasvezel laten aansluiten. De monteur heeft toen het kastje in onze kelder geplaatst en bij het plaatsen bleek dat onze modem dus ook naar de kelder verplaatst moest worden die eerst in de woonkamer zat. Ik dacht het is een monteur die zal het wel weten. Echter hierna hadden we ineens geen vaste telefoonlijn meer aangezien deze direct op het modem moest worden aangesloten. En een telefoon in mijn kelder aansluiten vind ik een beetje gek. Aangezien we hier nagenoeg geen gebruik meer van maakten hebben we dit voor lief genomen en de telefoon afgesloten. Echter bleek ook dat het wifi-bereik vanuit onze kelder niet zo goed is dan eerder vanuit de woonkamer. En is de enige oplossing dure wifi-punten aanschaffen om de verbinding weer enigszins goed te krijgen. Deze extra kosten was ik van te voren niet van op de hoogte gesteld en ben ik dan ook niet zo blij mee. Je accepteert iets op advies van een monteur en het blijkt niet het goede resultaat te hebben. Na intensief bellen met beide KPN en Telfort (onze provider) krijgen we 0 op ons rekest en is niemand verantwoordelijk. Dit kan toch niet zomaar?
Beantwoord
glasvezel aansluiting en modem
Beste antwoord door Henk2304
En verder is Telfort nog de provider dus moet TS zich vooralsnog bij hen vervoegen. Zij kunnen zonodig KPN NetwerkNL aansturen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.