Skip to main content

Goedendag,

Op 22 September ben ik overgegaan van T-mobile glasvezel naar KPN glasvezel en werd mijn T-mobile verbinding afgesloten. De apparatuur van KPN heb ik zelf aangesloten, maar dit werkte niet. Uiteindelijk bleek dat mijn aansluiting vanaf 25 september zou ingaan en het dan zou moeten werken. De 25ste werd mijn KPN verbinding ook niet geactiveerd.

Ik heb de router en het zwarte KPN glasvezel kastje geïnstalleerd, hier branden 2 van de 3 lampjes op, het lampje bij glas is uit.

Dinsdag de 26ste heb ik de klantenservice gebeld, een vriendelijke vrouw gaf aan dat het soms een dagje langer duurt en ze dacht dat ik die dag nog wel een sms zou krijgen met dat mijn aansluiting geactiveerd is.

De 28ste werkte het nog niet en heb ik nogmaals de klantenservice gebeld, deze gaf aan een ticket te maken in het back-office systeem om hier naar te kijken, dit zou 3 werkdagen duren.

Einde dag op 2 oktober heb ik nogmaals gebeld, toen ben ik later die avond terug gebeld, iemand die amper te verstaan was gaf aan dat ik een nieuwe aansluitdatum krijg. Wat die datum is werd mij niet verteld.

Het is nu bijna 2 weken verder dat ik geen internet meer heb en de communicatie vanuit KPN is belabberd. Ik probeer het nu maar via dit forum maar kort samengevat zou ik graag willen weten wanneer mijn internet gaat werken? Ik had hiervoor glasvezel en heb ook al eerder glasvezel bij KPN gehad.

Mijn partner en ik hebben internet nodig voor ons werk en de frustraties beginnen op te lopen. Als ik nu terug zou gaan naar Odido geven ze aan dat ze mij 16 oktober kunnen aansluiten (voor een stuk minder geld zelfs, 330 p.j. vergeleken met de 472p.j. van mijn contract + gratis monteur). Ik begin er sterk aan te twijfelen aan of ik bij KPN tegen die tijd wel weer internet heb.

@Klant D.J. , is uw forumprofiel volledig ingevuld?, pas dan kan een moderator op dit forum (een KPN m/v) iets voor u betekenen.  


Beste @Berrie_Kaas,

De gegevens in mijn profiel zijn ingevuld, bedankt voor je reactie.


Beste @Berrie_Kaas,

De gegevens in mijn profiel zijn ingevuld, bedankt voor je reactie.

Hopelijk komt hier snel een moderator voorbij, kan een paar dagen duren.


@Klant D.J. .  Ik zie een actief abonnement. Lijkt dat maar zo of is het issue opgelost? 

Â