Skip to main content

goedemorgen 

een maand geleden zouden ze mijn glasvezel aansluiten maar wegens vries week kon dat niet.

nu zouden ze gisteren mijn aansluiting komen doen maar stonden ze maandag voor de deur ik was op mijn werk nu dus niets .

maar het grote probleem is ik wil exstra wiffi punten bij bestellen en nog wat andere dingen bestellen en veranderen maar dat kan niet om dat er een bestelling loopt kan dit niet anders geregeld worden 

Volgens mij kun je hier op deze site altijd gewoon apparatuur bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/


Nee, een lopende order kunnen ze bij KPN niet veranderen.

Zou je ook willen adviseren, WiFi apparatuur gewoon bij een reguliere PC webshop te bestellen.
Ben je niet afhankelijk van aan KPN gelieerde spullen, met nogal wat problemen om het allemaal goed functioneel in te stellen, met niet goed werkende apps, of ĂĽberhaupt goed beheer daarover te hebben.
Als ik afga op de vele reacties hier op het forum over de problemen ermee.


goedemorgen 

een maand geleden zou er glasvezel worden aangesloten op mijn adres maar wegens slecht weer is dat uigestel naar 2 maart nu stonden ze opeens maandag 1 maart voor mijn deur toen was ik op mijn werk .

nu weet ik niets meer waneer ze komen .

en het probleem is ik kan niets meer bestellen omdat er een bestelling loopt .

vervolgens krijg ik een brief dat ik mijn router op moet sturen hoe zit het nu .


Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hoi @nacca123, welkom op het forum!
Dat je het verzoek krijgt je router terug te sturen impliceert dat eriets gewijzigd is aan je bestelling. Of deze onterecht geannuleerd is of ze hem aan het herstellen zijn kan ik even voor je nakijken maar moet eigenlijk ook al met je besproken zijn voordat er zoeits gebeurt!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Overigens kun je zoals Nick hierboven schrijft via  https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/ alvast apparatuur bestellen, dit staat los van de bestelling van je abonnement.


Morgen komen ze het aansluiten dan is de bestelling er af en kan ik mijn abonnement ook weer aanpassen  en een sneller Wi-Fi kiezen .