Skip to main content

Glasvezel werkt niet drie keer monteur geweest ongeveer 10 keer klantenservice gebeld niks heeft geholpen elke keer weer een ander antwoord beetje gevoel dat ik van kastje naar de muur wordt gestuurd . Ben dit niet gewent van de kpn .nu weer 3dagen wachten dan moet het werken zeggen ze ben benieuwd maar ga er al van uit dat het niet werkt

Goedenavond @Rien123, welkom op het forum!
Wat balen dat je glasvezelverbinding niet werkt! Uit je opmerking dat je nog 3 dagen moet wachten maak ik op dat er al een ticket aangemaakt is en dit bij de juiste afdeling moet liggen. Ik vrees dat ik dat helaas niet ga kunnen bespoedigen maar als je wilt kijken we natuurlijk graag even mee of alles in goede banen loopt!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

De snelste manier om over dergelijke zaken contact met ons te hebben is telefonisch op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Hoi Thomas Gedaan. Het telefoon nummer 10 keer gebeld maar daar weten ze het ook niet zeggen allemaal wat anders de 1 zegt 24 uur dan werkt het na 24 uur gebeld wordt  er gezegt ja maar het weekend  zit er tussen oke snap ik . Vandaag is het ineens nog eens 3 dagen.  Aansluiten was eerst 26 februari toen 2maart , 1aart . 12maart en nuhopelijk 18 maart. Word er een beetje moedeloos van


Bedankt voor je gegevens en toelichting @Rien123, ik heb meteen even meegekeken. Ik kan me wel voorstellen dat je graag meer duidelheid hebt over waar het nou precies mis gaat en waarom het zo lang moet duren. Ik kan je daar inhoudelijk helaas niet echt verder mee helpen dan de collega's die je bij 0800-0402 hebt gesproken, wij hebben deze zaken beperkt inzichtelijk. Zoals ik het begrijp is het nu wachten tot er een patch omgezet wordt maar inhoudelijk kan ik daar helaas ook verder niet zoveel over zeggen.
De collega's die hier het dichtste op zitten zijn die bij het nummer met toegangscode die je vorige week per sms hebt gekregen. 


Bedankt voor je reactie heb dat nummer nog geprobeert te bellen maar de 7 cijferige code werkt niet meer dus afwachten maar tot iemand die patchwork om zet