Skip to main content

We zitten vanaf 1 mei te wachten op iemand die onze glasvezel aan gaat sluiten. Nu zit er een breuk en maken we sinds 2 mei een afspraak om dit te maken. Tot op heden bellen wij maar zie je en hoor je niemand die het probleem op wil lossen. We worden gek ervan want tv en internet werkt ook niet. Ik zit met iemand die thuis werkt en het heel hard nodig hebt. Wat moet ik doen kpn?? Smeken ?? Wij weten het niet meer en zijn het nu wel beu na 10 weken wachten  ...

Het is gelukt, contact gekregen met de buren wat even wat moeite heeft gekost! Als alles goed gaat wordt het morgen aangesloten.

 

Vriendelijke groeten,

 

De heer Brugman 


Het is gelukt, contact gekregen met de buren wat even wat moeite heeft gekost! Als alles goed gaat wordt het morgen aangesloten.

 

Vriendelijke groeten,

 

De heer Brugman 

Goed om te horen, hopelijk is het daarmee opgelost dan.


Zit nu op de monteurs te wachten. Enig idee of ze nog komen???? 


Zit nu op de monteurs te wachten. Enig idee of ze nog komen???? 

Hallo @O.B heb je een afspraakbevestiging gehad per mail of SMS van KPN,  of van KPNNetwerk?

 

 


Kabelbreuk is gemaakt!! Eindelijk na zoveel weken. Nu wachten op de installatie 😊😁😁


Heel erg fijn @O.B😃

Laat je weten hoe het allemaal is gegaan op de 20e?


Ga ik zeker doen! Kan ik nog een attentie naarjullie sturen als het gelukt is ?


Vandaag werd mijn partner gebeld door jullie dat ze nu de 27e komen? Wat is hier de reden van?? Ik had de 20e een afspraak staan. 


Vandaag werd mijn partner gebeld door jullie dat ze nu de 27e komen? Wat is hier de reden van?? Ik had de 20e een afspraak staan. 

Waarschijnlijk door drukte, maar ik weet zeker dat @Maja_ even met je mee gaat kijken en mogelijk wat voor je kan betekenen. 


Oooh oke! We vonden het jammer dat we nog langer moeten wachten, we hadden al zolang gewacht.

Alsnog bedankt voor je berichtje!


Hmm, ik moet bekennen dat mij uit de notitie van mijn collega niet helemaal duidelijk wordt waarom de afspraak gewijzigd is. Het lijkt haast alsof er vanaf onze kant nu eerst nog weer iets gedaan moet worden op de achtergrond, wat door de huidige drukte langer duurt dan normaal. Waardoor aansluiten pas kan vanaf de 27e. Wat er dus ook voor zorgt dat de monteursafspraak op is geschoven 🤔

Nog weer een tegenvaller, het zit jullie ook echt niet mee zeg 😥 Mijn excuus hiervoor! Dit is ook niet iets dat ik kan bespoedigen ☹️


Oke, vriendelijk bedankt voor uw bericht! We moeten dan even geduld hebben!

 

Mvg de heer Brugman


Goedemorgen, ik heb jullie aansluiting net even bekeken @O.B en zie dat de monteur alles werkend heeft gekregen op de 27e, heel fijn!

Is alles nu helemaal naar wens?


Hoi Maja,

 

Wat een verbetering dan online.nl. Verbinding is zeer snel en alles loopt perfect! Bij de tv hapert die vaak, kunnen wij de snelheid dan iets ophogen? Verder alles goed aangesloten !!


Hoi Maja,

 

Wat een verbetering dan online.nl. Verbinding is zeer snel en alles loopt perfect! Bij de tv hapert die vaak, kunnen wij de snelheid dan iets ophogen? Verder alles goed aangesloten !!

Hallo @O.B ,hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Rechtstreeks op het modem of anderszins?

Internetsnelheid verhogen is zinloos.

 


Hoi Maja,

 

Wat een verbetering dan online.nl. Verbinding is zeer snel en alles loopt perfect! Bij de tv hapert die vaak, kunnen wij de snelheid dan iets ophogen? Verder alles goed aangesloten !!

Wat fijn @O.B 😃

Wel jammer van de tv, net als @JanD heb ik niet het vermoeden dat dit aan de internetsnelheid ligt. Ik ben dan ook benieuwd naar het antwoord op zijn vragen 🙂


Tv heeft de monteur via de wifi draadloos aangesloten. Wifi power punt soort ronde schijf. 


Hallo @O.B en is de wifiversterker bekabeld aangesloten aan het modem of draadloos?

 


Die is draadloos aangesloten dus niet aan het modem! 


Hallo @O.B probeer dan of de versterker of de decoder rechtstreeks op het modem aan te sluiten en kan dan eens of dat verbetering geeft.

 


Dankjewel! Ik ga het uitproberen!! 


Erg blij nu met kpn en alles werkt heel goed!!! Dankjewel kpn 😁


Erg blij nu met kpn en alles werkt heel goed!!! Dankjewel kpn 😁

Hallo @O.B ik ben niet van KPN, maar graag gedaan en goed om te lezen dat e.e.a. nu goed werkt.