Skip to main content

Goeie morgen Bij de klantenservice woord ik van het kasje naar de muur gestruurd hoopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb monteur nodig om maan glasvezel punt te laten maaken het nt kasje is van de muur af gekomen is er een kabelbreuk hopelijk kan het nu wel opgelost woorden 

 

Hallo @Corwin, dat ziet er niet goed uit! Heb je (al) een KPN abonnement? Als je deze hebt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.

Als je (nog) geen KPN abonnement hebt, dan raad ik je aan om direct contact met onze netwerkbeheerder KPN Netwerk op te nemen. KPN Netwerk gaat over de aanleg van glasvezel en kan dit voor je herstellen. Via de service en contactpagina van KPN Netwerk kan je zien hoe je contact met hen op kunt nemen.


Hallo @Corwin, dat ziet er niet goed uit! Heb je (al) een KPN abonnement? Als je deze hebt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.

Als je (nog) geen KPN abonnement hebt, dan raad ik je aan om direct contact met onze netwerkbeheerder KPN Netwerk op te nemen. KPN Netwerk gaat over de aanleg van glasvezel en kan dit voor je herstellen. Via de service en contactpagina van KPN Netwerk kan je zien hoe je contact met hen op kunt nemen.

Goeiemorgen denise ik heb mij profiel aan gepast ik hoor graag van u mvg


Ik zie dat er contact met de Back Office nodig is. Als het goed is heb je hiervoor van ons een telefoonnummer met bijbehorende pincode gekregen. Heb je dit nummer al gebeld? Mijn collega's van de Back Office kunnen je verder helpen.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles nu in orde is. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.