Skip to main content

Ik heb een glasvezel abbonoment afgesloten maar twijfel of de kpn monteur die de boel komt installeren ook de glasvezel kan afwerken. Heb al een mail gestuurd naar kpn netwerk met deze vraag maar krijg geen reactie. Wie kan ik benaderen om hierop een antwoord te krijgen.

Ja, de KPN monteur heeft het glasvezelmodem bij zich. Dat komt helemaal goed.


KPNNetwerkNL. U kunt ze ook bellen op 088-0063744

maar in enkele regio’s monteert kpn zelf de FTU en heeft u een bop in de grond liggen.

 

Edit; Als de ftu al gemonteerd is (het witte kastje) dan kan KPN hier een ONT of NT op aansluiten, geen zorgen dan.


Bedankt voor de info. Kpnnetwerk al geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, nog niet gelukt.

Ik heb in de meterkast enkel de oranje glasvezelkabel. 
Die is niet afgewerkt.

  1. Gaat de kpn monteur dit doen of,
  2. Moet ik dit eerst regelen bij KPNnetwerk

Bedankt voor de info. Kpnnetwerk al geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, nog niet gelukt.

Ik heb in de meterkast enkel de oranje glasvezelkabel. 
Die is niet afgewerkt.

  1. Gaat de kpn monteur dit doen of,
  2. Moet ik dit eerst regelen bij KPNnetwerk

Als de oranje kabel nergens in gaat doet kpn niks. Deze moet of in een bop of een Fibre Termination Unit gaan. Hier zal KPN Netwerk dus eerst moeten komen.


Hoe ziet dat er uit? Zo?

Of ontbreekt dat witte kastje?

Bent u nieuwe klant? Net verhuisd? Of heeft u nu gewoon verbinding via de telefoonlijn? Hoe lang zit die oranje kabel al zo in uw meterkast? 


Dat ziet er zo uit.


Ok, dat gaat hem zo niet worden. Volgens mij moet er eerst nog een monteur van KPN Netwerk langs komen. Kunt u ook nog antwoord geven op de overige vragen van m'n vorige reactie? 

Bent u nieuwe klant? Net verhuisd? Of heeft u nu gewoon verbinding via de telefoonlijn? Hoe lang zit die oranje kabel al zo in uw meterkast? 

 


Ik stap van ziggo over naar KPN. De woning heb ik 2 jaar geleden gekocht en dit was de situatie. 

 


Als je gebruik maakt van de overstapservice dan blijft ziggo actief tot het moment dat KPN zijn modem aansluit. Dat gaat hier niet lukken dus geen zorgen over je verbinding. 
 

De monteur van KPN heeft korte lijnen met KPN Netwerk, dus je zou ervoor kunnen kiezen om de monteur te laten komen zodat deze KPN Netwerk aanstuurt. Ook kan je zoals eerder geadviseerd contact opnemen met KPN Netwerk en de monteur uitstellen. Ik durf niet te zeggen welke van de twee sneller zal zijn. In ieder geval gaat het hoe dan ook opgelost worden.


Bedankt voor alle info.
Zojuist ook een kpn medewerker gesproken. Die geeft ook aan dat de kpn monteur de glasvezel kan afwerken. Mocht het niet lukken dan blijft ziggo actief tot de kpn aansluiting werkt.

Ik had nog geprobeerd om kpnnetwerk te contacten maar na een half in de wacht dit maar beëindigd.

 

 


Bedankt voor alle info.
Zojuist ook een kpn medewerker gesproken. Die geeft ook aan dat de kpn monteur de glasvezel kan afwerken. Mocht het niet lukken dan blijft ziggo actief tot de kpn aansluiting werkt.

Ik had nog geprobeerd om kpnnetwerk te contacten maar na een half in de wacht dit maar beëindigd.

Dit moet goedkomen! De KPN monteur hoort dit allemaal aan te sluiten, zodra we de goedkeuring hebben gekregen van KPN Netwerk NL.

Laat het me anders even weten.Â