Skip to main content

**Doof!! Dit bericht is aan KPN, graag reageren!!**

 

Hallo KPN, heb drie keer gebeld t klantenservice via KPN Teletolk.

Drie uur in de wacht gestaan en… Het is een grote chaos.

Had mezelf over laten sluiten op glasvezel. Oké, geen probleem.

Tussentijds ging ik verhuizen en heb ik abbo gewoon meegenomen.

Dus het glasvezel, moest eerst aangelegd worden het glasvezel punt.

Dat heb ik alreeds geregeld, nu gewoon kwestie van signaal, monteur van

KPN en aansluiten die handel.

 

 

Maar nee, er is van alles wat niet werkt en niet kan, omdat van Telfort????

En ik kan helemaal geen glasvezel zegt de een, terwijl ik het eerder heb overgezet zonder problemen, ik snap er geen ene panfluit meer van. Ik ga niet nog meer geld en tijd stoppen in bellen via teletolk omdat jullie collega's zelf niet weten hoe of wat. Hoe kan ik iets aansluiten daar bevestiging van krijgen en dat het dan niet kan opeens? Ik word er helemaal tureluurs van.

 

Wil graag dat dit even goed en duidelijk geregeld wordt, er is een aansluiting voor glasvezel. Alleen abbo nog en monteur KPN voor modem glasvezel install etc. etc.

 

Graag even zo en liever per bericht qua schrijven, jammer dat ik niet kan chatten met jullie via regulier!

 

Help mij aub even, ik wil weten waar ik aan toe ben.

 

Hartelijk dank en groet,

 

 

Wout

 

 

Hallo @W_outer via www.kpnnetwerk.nl kun je via jouw postcode/huisnummer zien wat de status van glasvezel op jouw adres is en via onderstaande link kun je via postcode/huisnummer zien wat er nu op jouw adres leverbaar is en eventueel in de naaste toekomst:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

Succes.

 


Wat een rotsituatie @W_outer, het is uiteraard heel mooi dat Teletolk bestaat maar als je er vervolgens zo veel gebruik van moet maken omdat het vanaf onze kant allemaal zo moeizaam gaat is dat niet zo fijn 🙁

Als ik je gegevens er bij pak, zie ik dat er vandaag weer contact is geweest en dat ze nu gelukkig wél geslaagd zijn waardoor je op 19 oktober aangesloten gaat worden!


Hallo Maja, 

 

Vandaag gelukkig idd (via TeleTolk) KPN collega getroffen die werkelijk enorm zijn best heeft gedaan om alle zaken omtrent glasvezel en monteur te regelen. Dikke thanks en merci voor deze meneer. 😎 Thanks en groet, W


Heel erg fijn @W_outer 😊

Dan rest me nu weinig anders dan je veel geluk te wensen in het nieuwe huis!