Skip to main content

Ik heb internet via glasvezel aangevraagd en heb al een werkende aansluiting in de meterkast, echter KPN geeft aan dat de huisaansluiting er nog niet is. Hoe kan ik dit laten wijzigen?

Hallo @RicharddeR via www.kpnnetwerk.nl kun je de status van je glasvezelaansluiting zien via je postcode en huisnummer. Als daar staat dat je glasvezel hebt en een provider kunt kiezen, moet KPN, de provider dus, je aan kunnen sluiten.

Succes.


Beste @JanD bedankt voor de reactie, maar dat is nou juist het probleem, daar staat nog steeds dat ik eerdaags aangesloten ga worden  maar dat is dus al gebeurt. En zolang dat niet aangepast wordt kan KPN me kennelijk niet aansluiten.


Hallo @RicharddeR dan is er waarschijnlijk administratief ergens een miscommunicatie die opgelost moet worden.

Geef in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, laatste 3 cijfers IBAN en je klantnummer in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes,

 


Ik heb even gekeken welke informatie daarover bij ons als provider KPN bekend is en op dit moment is het netwerk in de wijk nog niet gereed. Er moeten dus aanvullende werkzaamheden buiten jouw woning plaatsvinden, bijvoorbeeld in de verdelers en wijkcentrale. De geplande datum staat bij mij op 21 juli 2023. Voor meer details dien je dan toch contact op te nemen met KPN Netwerk zelf. Ik kan dit proces niet versnellen vrees ik.


Beste @Remco_  bedankt voor je bericht, maar ik snap er niks meer van. Glasdraad heeft 2 weken geleden de aansluiting afgemonteerd, getest en ok bevonden, ik kon volgens hun direct overstappen naar KPN. Toen ik de KPN Servicedesk belde kreeg ik ook te horen dat het waarschijnlijk pas juli zou worden, nadat ik had aangegeven dan alles weer te willen annuleren, ook mobiel, kwam hij na "goed zoeken" uit op eind mei, ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden ben. Nu ben ik met mobiel al bijna over maar internet duurt kennelijk nog een paar maanden, waardoor ik mijn korting bij zowel mijn huidige provider als KPN misloop en dat nadat ik ook al een cadeaubon van €250,- ben misgelopen omdat KPN mij ook daarin verkeerd had geïnformeerd. Als dit de manier is waarop KPN met nieuwe klanten omgaat heb ik nu al spijt dat ik naar KPN ben overgestapt. En hoe kom ik in contact met KPN netwerk? De servicedesk kon mij daarin niet helpen.


Die kun je op de website vinden onder het kopje service en contact. Ze zijn op diverse mogelijkheden benaderbaar Richard. Het spijt mij dat ik dit niet voor je kan bespoedigen en ik hoop dan toch dat je in de nabije toekomst kan worden aangesloten!