Skip to main content

Sinds 2 dagen geen internet en tv. Omdat men de glasvezel kapot getrokken heeft bij graafwerkzaamheden in blauwestad. Wanneer is dit weer gerepareerd?

Hallo @Rsie heb je daar melding van gemaakt bij KPN via 0800 0402.

Wat zegt onderstaande site:

KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Zie je daar een storing staan op jouw adres, dan is het al bekend bij KPN en wordt er aan herstel gewerkt.

 


 Hier kan je de status van  de storing zien als het goed is.


We weten dat kan weet dat er storing is. Datum van wanneer ze verwachten dat het klaar is ook. Maar de gravers gesproken, dat gaan  ze niet redden. De vraag was wanneer wordt het verholpen. Aangezien de datum herstel niet lukt wanneer dan?


Hoi @Rsie, welkom bij ons op het forum. Dat is vervelend! Als die kabel beschadigd is moet dit inderdaad gerepareerd worden. Ik weet niet wanneer het gerepareerd zal zijn, op je profiel staan geen gegevens waardoor wij er niets meer over kunnen zien. Ik ga er wel vanuit dat er al iets loopt hiervoor, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Je kunt dat volledig invullen en een seintje geven.

Je kunt ons ook bellen, we zijn voor storingen 24/7 bereikbaar op 0800-0402. Dat is de snelste weg om dit te bekijken.