Skip to main content

Ik heb vandaag telefonisch glasvezel besteld (de aansluiting daarvoor is gereed), maar ik ontvang via de e-mail een bevestiging van verlenging van mijn oude contract (koper)? Hoe zit dat?

Er zijn helemaal geen glasvezelabonnementen! U had migratie van koper naar glasvezel aan moeten vragen. In principe gaat het allemaal automatisch. En is de glasvezelaansluiting ook al echt opgeleverd? Of is dat recent in huis gebracht?


U kunt helemaal geen glasvezel bestellen. U krijgt glasvezel. En u moet gewoon geduldig afwachten totdat ze dat bij u komen aansluiten.

U kunt bellen voor een migratie van koper naar glasvezel. In specifieke situaties kan dat iets helpen om de boel te versnellen. Maar vaak zat haalt dat niks uit.


Voor de goede orde, ik heb aangegeven dat het om migratie gaat van koper naar glasvezel. De aansluiting hiervoor is recent opgeleverd in mijn meterkast en nagemeten.


Wat zegt Kpnnetwerk over de status van uw adres?


Wat zegt Kpnnetwerk over de status van uw adres?

Glasvezel beschikbaar

 


Dan hoeft een bestaand abo dus niet verlengd te worden, doch hoeft slechts de migratie van koper naar glas in gang gezet te worden @Erik Zijlstra 


Dan hoeft een bestaand abo dus niet verlengd te worden, doch hoeft slechts de migratie van koper naar glas in gang gezet te worden @Erik Zijlstra 

Klopt! Vandaar ook mijn vraag. Ik had dan ook een bevestiging van de migratie van koper naar glas willen ontvangen..


Na het weekend meteen weer even bellen met 0800 0402 en om een correctie vragen en anders de richtlijnen in de mail volgen als er iets niet klopt @Erik Zijlstra 


Reageer