Skip to main content
Vraag

Glasvezel besteld, maar sinds 26 april hoor ik niets meer

• July 3, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

In 2025 vol enthousiasme ingetekend op glasvezel. Wil graag bij de tijd blijven. En snelheid is aan mij wel besteed. Glasvezelkabel in huis sinds maart 2026. Het beroemde witte kastje in de meterkast. Maar dan begint het. Abonnement aangevraagd bij KPN. 10 Gb snelheid, het hoogste wat te leveren valt. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Datum aansluiting: 26 april. Okee.
Voorafgaande aan 26 april uitgekeken naar de zending van apparatuur. Kwam niet. Werd om onduidelijke reden verplaatst naar 26 juni. Twee maanden geduld. In de week voorafgaande weer uitgekeken naar de zending. Kwam niet. Bellen met KPN. Levert niets op. Het callcenter kan mij niet verder helpen.
Probleem? Best wel. Want met de nieuwe bestelling staat alles ‘on hold'. Ik kan niets meer aan instellingen veranderen. TV zenders in- uitschakelen? Niks hoor! Veranderen van filmpakket? Niks! “U heeft een lopende bestelling”. Maar niemand weet bij KPN waar die bestelling is en hoe het ermee staat. Geen berichten, geen emails, geen aankondiging. Niks. Het grote NIKS. Slecht hoor, KPN!

3 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Beste ​@Abonnement en bestelling bij KPN is de hoogste snelheid die je kunt bestellen 4Gbit/s, dus ik weet niet waar je 10GB vandaan haalt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2026

Hallo ​@Abonnement en bestelling ,

Bellen met KPN. Levert niets op. Het callcenter kan mij niet verder helpen.

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

bij KPN is de hoogste snelheid die je kunt bestellen 4Gbit/s, dus ik weet niet waar je 10GB vandaan haalt?

Niet voor consumenten (FTTH), maar zakelijk (FTTO) is 10 Gbit/s op maatwerk leverbaar.