Skip to main content

Goede avond. 

Ik heb een bestelling geplaatst, het internet veranderd in glasvezel.  Nieuw contract vanaf 2 december. Ik heb nog steeds geen informatie. Ik kan geen afspraak maken met de monteur. Ik heb alleen de kabel binnen, geen NT modem. Kan iemand me helpen met deze situatie?  Dit is vervelend. 

Met vriendelijke groet 

Marius

 

U heeft nu ook al internet van KPN, maar dan via koper?


@Nick83 

U heeft nu ook al internet van KPN, maar dan via koper?

Ja zeker


Hallo @M.Ambros , een gecertificeerde monteur neemt de benodigde glasvezelspullen mee en installeert deze.

 


Hallo @M.Ambros , een gecertificeerde monteur neemt de benodigde glasvezelspullen mee en installeert deze.

 

:thinking:


Hallo @M.Ambros , je hebt met bovenstaande gelijk, nadat de monteur de glasvezelkast geplaatst heeft, dat moet dus eerst nog gebeuren, op de 1e foto zie je slechts een beschermkapje voor de eigenlijke glasvezel.

 


Hallo @M.Ambros , een gecertificeerde monteur neemt de benodigde glasvezelspullen mee en installeert deze.

 

:thinking:

Dat plaatje is voor nieuwe klanten waarbij het glasvezelmodem al geplaatst is. Bij u is dat niet het geval.

En u heeft nu uw abonnement aangepast, maar dat heeft helemaal geen enkele invloed op de overgang van koper naar glasvezel. U staat gewoon ergens op een lijstje van over te zetten aansluitingen. En u komt vanzelf een keer aan de beurt.

Welke snelheid heeft u nu op uw koperaansluiting? Wat zegt deze site over uw verbinding?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Welke snelheid staat er bij koper?


Hallo @M.Ambros , een gecertificeerde monteur neemt de benodigde glasvezelspullen mee en installeert deze.

 

:thinking:

Dat plaatje is voor nieuwe klanten waarbij het glasvezelmodem al geplaatst is. Bij u is dat niet het geval.

En u heeft nu uw abonnement aangepast, maar dat heeft helemaal geen enkele invloed op de overgang van koper naar glasvezel. U staat gewoon ergens op een lijstje van over te zetten aansluitingen. En u komt vanzelf een keer aan de beurt.

Welke snelheid heeft u nu op uw koperaansluiting? Wat zegt deze site over uw verbinding?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Welke snelheid staat er bij koper?

 


 

 

 

Dat is hardstikke goed. Welk abonnement heeft u nu afgesloten? Als u een 100 mbit abonnement afgesloten heeft, of 200 mbit als u pairbounding heeft, dan denk ik dat KPN niet zo'n haast heeft u over te zetten.

 


 

 

 

Dat is hardstikke goed. Welk abonnement heeft u nu afgesloten? Als u een 100 mbit abonnement afgesloten heeft, of 200 mbit als u pairbounding heeft, dan denk ik dat KPN niet zo'n haast heeft u over te zetten.

 

Ik heb 1000Mbit besteld 😊


Tja ... dan moet er op korte termijn wel een monteur langs komen ja 😄


Tja ... dan moet er op korte termijn wel een monteur langs komen ja 😄

Ik heb twijfels, er is geen reactie van KPN🙃


Het is druk op het forum reactie kan enkele dagen duren.

Vul alvast je profiel in overal daar waar privé staat is van belang voor de medewerkers.

Hoe lang geleden heb je dit aangevraagd?


Het is druk op het forum reactie kan enkele dagen duren.

Vul alvast je profiel in overal daar waar privé staat is van belang voor de medewerkers.

Hoe lang geleden heb je dit aangevraagd?

@Roos79 25 november


Hoi @M.Ambros, welkom! Dank voor het invullen van je profiel. De datum van 2 december, zoals je al gemerkt hebt, was een prognosedatum. Wat de daadwerkelijke datum wordt is op dit moment nog niet bekend. KPN Netwerk NL moet eerst jouw aansluiting afmaken. Daarvoor nemen zij contact met je op. Zij plaatsen vervolgens het glaskastje en melden de boel dan bij ons af. Vervolgens kunnen wij de omzetting van jouw signaal van koper naar glas in gang zetten en komt de KPN monteur voor het afmonteren van het laatste stuk. Daarvoor nemen wij dan weer contact met je op zodra wij de afmelding hebben van KPN Netwerk NL. 


Beste @Erik_ 

Bedankt voor uw reactie 

Met vriendelijke groeten ,

Marius 


Erik, zie je reactie nu pas


Hoi @M.Ambros, welkom! Dank voor het invullen van je profiel. De datum van 2 december, zoals je al gemerkt hebt, was een prognosedatum. Wat de daadwerkelijke datum wordt is op dit moment nog niet bekend. KPN Netwerk NL moet eerst jouw aansluiting afmaken. Daarvoor nemen zij contact met je op. Zij plaatsen vervolgens het glaskastje en melden de boel dan bij ons af. Vervolgens kunnen wij de omzetting van jouw signaal van koper naar glas in gang zetten en komt de KPN monteur voor het afmonteren van het laatste stuk. Daarvoor nemen wij dan weer contact met je op zodra wij de afmelding hebben van KPN Netwerk NL. 

Beste @Erik_ 

Ik kreeg vandaag een e-mail dat ik verbinding kan maken met het glasvezel internet.  Hoe moet ik dat doen als ik geen NT-module heb. Ik kan ook geen afspraak maken met de monteur.


Beste @M.Ambros , mailtje kreeg ik ook vandaag en ik heb gebeld met KPN en zou met een dag of 3 gebeld worden door een monteur dus nu ff afwachten.


Beste @deffpt 

Het is jammer dat het de klant is die ervoor moet zorgen dat de installatie wordt voltooid. Zo hoort het niet te zijn.


@deffpt dit is voor jouw 

https://www.kpnnetwerk.nl/aansluit-afspraak/#stap-1


Ik heb inmiddels afspraak staan, koste me weer 3 belletjes en een hoop ergernis maar afspraak stast😀