Skip to main content

Al enige tijd staat er een lopende bestelling ivm glasvezel in mijn profiel…. Echter deze gaat pas op 01-01-2024 in, waardoor ik helemaal niks kan wijzigen…

Dit al telefonisch geprobeerd op te lossen, maar daar werd ik van het kastje na de muur gestuurd onder het mom van u wordt terug gebeld….

Dus nu maar via deze weg. Hoe krijg ik die lopende bestelling verwijderd/opgelost, zodat ik weer gewoon dingen kan aanpassen wanneer ik dit wil!

@Zenders ontbreken , had hier een zelfde ervaring in mijn XS4ALL tijd. De helpdesk heeft toen mijn (niet tijdig leverbare) bestelling gecancelled waardoor de blokkade werd opgeheven. De helpdesk moet het dus op kunnen lossen. Is je profiel compleet? mogelijk kan een hier meelezende moderator iets voor je doen.


@Zenders ontbreken .  Ik zie inderdaad dat die order er als sinds juni 2022(!) in staat.  Toen hadden we blijkbaar het idee dat glasvezel snel zou worden aangelegd :/

Mijn collega gaat nu proberen om die  order er uit te halen.

Laat jij morgen even weten of je zaken kunt aanpassen, @Zenders ontbreken ? 

 

Trouwens, zodra er bij jou glasvezel in afgemonteerd, mag je mij altijd vragen om de glasvezel order er opnieuw in te zetten. 


Als bestaande klant glasvezel bestellen is ook zinloos. Iedereen word toch wel gewoon aangesloten. Dat bespoedig je niet met een bestelling ofzo.


Als bestaande klant glasvezel bestellen is ook zinloos. Iedereen word toch wel gewoon aangesloten. Dat bespoedig je niet met een bestelling ofzo.

Jij doelt op de order van juni 2022? Dit kwam vanuit ons vrees ik, @Nick83 .    Blijkbaar gaat het in de regio van @Zenders ontbreken  minder voorspoedig met de aanleg dan wij toen dachten. 


Als bestaande klant glasvezel bestellen is ook zinloos. Iedereen word toch wel gewoon aangesloten. Dat bespoedig je niet met een bestelling ofzo.

Jij doelt op de order van juni 2022? Dit kwam vanuit ons vrees ik, @Nick83 .    Blijkbaar gaat het in de regio van @Zenders ontbreken  minder voorspoedig met de aanleg dan wij toen dachten. 

@Erwin_ Gelukkig kan ik nu weer dingen aanpassen, bedankt daarvoor….

 

Wat betreft het glasvezel. Vorig jaar hebben ze een aansluitpunt voor glasvezel in mijn woning aangelegd.

Via het balkon hebben ze toen een draadje na binnen gebracht en een contactdoos (of hoe je zo ding ook noemt) aan de muur gemonteerd...


Als bestaande klant glasvezel bestellen is ook zinloos. Iedereen word toch wel gewoon aangesloten. Dat bespoedig je niet met een bestelling ofzo.

Jij doelt op de order van juni 2022? Dit kwam vanuit ons vrees ik, @Nick83 .    Blijkbaar gaat het in de regio van @Zenders ontbreken  minder voorspoedig met de aanleg dan wij toen dachten. 

@Erwin_ Gelukkig kan ik nu weer dingen aanpassen, bedankt daarvoor….

 

Wat betreft het glasvezel. Vorig jaar hebben ze een aansluitpunt voor glasvezel in mijn woning aangelegd.

Via het balkon hebben ze toen een draadje na binnen gebracht en een contactdoos (of hoe je zo ding ook noemt) aan de muur gemonteerd...

Ik ben hier nog eens ingedoken.  Ik heb het vermoeden dat KPNNetwerk die glasvezel aansluiting niet juist heeft afgemeld en/of doorgemeten. Daarom is er vanuit ons ook nog geen contact gezocht om jou om te zetten.

Mijn advies is om contact te zoeken met KPNNetwerk en aan te geven dat je het kastje al hebt hangen maar dat er nog niet aangesloten kan worden.  Hopelijk gaan zij dan hun administratie bijwerken. 

https://www.kpnnetwerk.nl/


Gelukkig is alles ondertussen opgepakt en in gang gezet.... Dus top geregeld... Bedankt 👍