Skip to main content

Na 4 x een service medewerker te hebben gesproken die vanalles beloven is nog steeds geen afspraak gemaakt om een glasvezelkabel breuk te repareren. Wanneer horen we iets van jullie KPN netwerk?

Hoi @allegondavandorst . Welkom op het forum.

Je bent bij KPN de provider. Als er iets stuk is aan de glasvezelkabel lost KPNNetwerk dat meestal op. Dat is wel een ander bedrijf.

Ik wil graag meekijken om een beter beeld van de situatie te krijgen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Gedaan, ik heb de gegevens van mijn partner ingevoerd, hij is klant


@allegondavandorst . Dank voor de gegevens. Ik zie dat jullie ook telefonisch contact hebben gehad.

Nu is het voor mij nog steeds een beetje een puzzel.  De glasvezel draad is dus stuk? Hoe hebben jullie dit geconstateerd? Zijn er meerdere huishoudens getroffen?

Als dit een individueel issue is zal dat bij ons gemeld moeten worden. Vervolgens maken wij een ticket waar een monteur de situatie komt bekijken. En als het iets is wat hij niet kan of mag repareren zal deze KPNNETWERK aansturen.  Omslachtig maar dit is het proces. 

Ik zie dat bij jullie nog niet echt op gang komen.  Wat is er vanmorgen precies met jullie besproken?


Dag Erwin, ik heb vanochtend een collega van je een ticket laten maken. Daarna KPN netwerk gebeld en die gaven aan dat het ticket waarschijnlijk morgen of zelfs overmorgen pas zichtbaar is in hun systeem. Dus morgen ga ik weer bellen. 


@allegondavandorst  Ben jij bereikbaar? Zou je je mobiele nummer in je profiel willen zetten en mij een seintje geven? Dan bel ik even.


Telefoon  nummer staat erin (over mij)

 

Ik ben nu bereikbaar tot 1310 of na 14 uur. 

 

Dankkewel


Ik krijg je niet te pakken maar het lijkt ook alsof datgene waar ik je voor wilde bellen al is opgelost.

Vanochtend zag ik namelijk nog geen ticket en een afspraak in het systeem.  Die zie ik nu wel. 10-2 komt er iemand langs. Dat is ook bij jullie bekend?


Neen dat hebben we nog niet vernomen. Komt de bevestiging via mail? Of telefonisch? Alvast dank!


Is dit een aannemer via KPN netwerk die langskomt? Want de breuk in de glasvezelkabel is buiten, niet binnen. We weten exact waar de breuk zich bevindt.


@allegondavandorst . Hoe is dit afgelopen? Werken de diensten weer?


Dag Erwin, het is nu opgelost, na heel veel uren bellen en doorverwijzingen. We hebben 8 dag zonder internet gezeten, zijn beiden zzper die vanuit huis werken.  

De kosten voor reparatie van de glasvezel zijn wat ons betreft voor rekening van KPN. Als vergoeding voor geleden schade. 

De kabel lag bovendien op 40 cm ipv 70 cm diep. 

Graag je reactie,

 

Vrgr Gonneke van Dorst, Mark Kolen

Neerrijt 7 in Luyksgestel


@allegondavandorst . Waren jullie zelf aan het graven geweest en is daarbij de kabel beschadigd? Is er over kosten gepraat eigenlijk? 


Dag Erwin, wij ontvingen vandaag een factuur van de firma dergelijk ten bedrage van 563, 28.

We gaan niet akkoord.

De monteur heeft foto's gemaakt en het basisformulier schade ingevuld. Hierop is te zien en te lezen dat de kabel op 35 cm diep lag ipv op de verplichte ligging van 70 cm.

Bovendien lag er geen waarschuwingslint boven de kabel.

 

We hebben 8 dagen zonder internet moeten werken en zijn hiervoor niet vergoed.

Ons werd verteld dat wanneer we Premium klant zouden zijn geweest dat deze kwestie binnen 2 dagen zou zijn opgelost.

Hoe en bij wie kunnen we terecht om dit geschil in goede orde af te handelen?

Vrgr

 

Gonneke van Dorst

Mark Kolen

 

 


De firma heet niet degelijk maar Sedgwick.

 

 


@allegondavandorst  Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren? 


Hallo Erwin, heb je mijn mail met bijlagen ontvang en gisteren?

Vrgr Gonneke


Ja! Dank daarvoor. Ik ben nu bezig met een mail naar de verantwoordelijke afdeling.


Fijn, dankjewel!


Dag Erwin, even een reminder van onze kant. Weet je al meer?

Vrgr Gonneke van Dorst en Mark Kolen


Excuus! Ik heb een reactie.  Helaas kunnen mijn collega's hier niet bij bemiddelen. Zij verwijzen door naar Sedgwick.  

Heb je daar al contact mee gehad? 

Ik stuur je ook nog even een privébericht.


Dag Erwin,

 

Graag ontvangen wij de vergoeding voor hhet niet leveren van betaalde diensten van KPN gedurende 8 dagen vanwege een glasvezelkabel breuk.

Dank voor het regelen.

 

Vrgr Gonneke van Dorst en Mark Kolen


Hoi @allegondavandorst : Ik heb je hierover een privébericht gestuurd met een aanbod.  Heb je die gelezen? Zo niet, zou je daar (privé) op kunnen reageren?


Dag Erwin, ik kan niet meer in de privé berichten komen. 


? Dat is raar. 

 

Als je bij jou rechts bovenin kijkt, zie je jouw avatar (in dit geval gewoon een cirkel met een A ) . Kun je daar eens op klikken? Vervolgens zie je de opties:

 


@allegondavandorst : Ik heb je berichtje gelezen en ik heb het bedrag gecrediteerd. Op een volgende factuur zal dit in mindering gebracht worden.Â