Skip to main content

Goedemiddag 

Gisteren is er iemand aan de deur geweest die gekleed was in een groene jas van KPN. Hij gaf aan dat hij voor glasvezel kwam en kwam schouwen zoals hij dat noemde. Hij had een tablet bij zich waar hij dingen op invulde. Wat weet ik niet. Hij gaf aan dat heel Nederland glasvezel kreeg en dat hij via KPN en woningbouwvereniging de volkshuisvesting te Arnhem langs kwam. Laat mijn woning nou niet van die woningbouwvereniging zijn. Ik woon overigens in Arnhem. Waarom komt iemand van KPN zonder dat ik een brief heb gehad aan mijn deur? Waarom moet die persoon binnen zijn en foto's maken van mijn aansluiting? Ik ben niet geabonneerd  bij KPN met tv, internet en telefoon. Ik vind het raar dat er geen brief gekomen is van KPN en dat er zomaar iemand voor de deur staat en binnen wil komen i.v.m. glasvezel. Klantenservice ik wil graag info hierover en is dit te vertrouwen.  Ik heb de persoon niet binnengelaten. 

Het aanleggen van het glasvezelnetwerk loopt via KPNNetwerkNL. Je kunt de vragen het beste bij hen stellen via: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/