Skip to main content

Goede dag, sinds 2 dagen heb ik geen internet. Van alles geprobeerd maar niks lijkt te werken. Het begint nu wel vervelend te worden.

Ik heb een experia box 8.. iemand tips?

 

Hoi @AdrianHoofddorp ,

Is er een storing?

Heb je koper of glasvezel?

In het geval van glasvezel, kan je een foto maken van het glasvezelkastje?

 

Dat beschermfolie mag er trouwens wel vanaf😉


Hallo @AdrianHoofddorp even bellen met 0800 0402 en zeggen dat je een V8 en geen internet meer hebt. Je hebt recht op een nieuwer modem.

Haal ook dat plastic weg van het modem, raakt daardoor oververhit.

Succes.

 


Volgens mij heb ik glasvezel


Bovenste lampje brandt  de 2de knippert en de 3de knippert ook


Hoi @AdrianHoofddorp ,

Je kan het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos maken en de ethernetkabel tussen het glasvezelkastje en de V8 vervangen(gebruik minstens CAT5E).

Als het dan nog niet werkt is er waarschijnlijk een monteur nodig, via 0800-0402 kan je een monteur inplannen.Spreek '’storing'’ in en je krijgt 24/7 een medewerker aan de lijn.


Goedemiddag @AdrianHoofddorp en welkom hier op ons forum :)
Wat is op dit moment de stand van zaken? Heeft het resetten van het glasvezelkastje nog geholpen of heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice? Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten!


Vandaag komt de monteur langs. Want niks mocht helpen. Maar bedankt


Vandaag komt de monteur langs. Want niks mocht helpen. Maar bedankt

Dan ga ik er vanuit dat de monteur dit probleem weet te verhelpen @AdrianHoofddorp!
Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen? 


Glasvezelkastje die jaar of 10 11 was, was kapot. Printplaatje. Nieuw kastje gekregen meteen de modem vervangen voor een hagel nieuwe. Gewoon top service! Was sowieso eerste storing sinds 8 jaar dat ik klant ben


Glasvezelkastje die jaar of 10 11 was, was kapot. Printplaatje. Nieuw kastje gekregen meteen de modem vervangen voor een hagel nieuwe. Gewoon top service! Was sowieso eerste storing sinds 8 jaar dat ik klant ben

Goedemorgen @AdrianHoofddorp!
Mooi om te lezen dat het probleem is verholpen en dat ook het modem meteen is vervangen, zo zou jij wel weer even vooruit moeten kunnen :)
Bedankt ook voor het laten weten van de uitkomst, wordt gewaardeerd. En mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het ons dan vooral weten.