Skip to main content

Op 28-3 heeft Wessel Volkert ons nieuwe huis aangesloten op de glasvezel. In januari hadden twee mannen de kabel in de stoep gelegd tot het aansluitpunt bij de erfgrens. Het signaal op het net was slecht volgens de monteur maar als alles doorgezet was naar kpn kwam dat goed..

Niet dus, x monteur afspraken verder blijkt de kabel in de stoep nergens op aangesloten. 😵💫

Vandaar dus geen signaal. De aannemer die dit constateerde mocht de reparatie niet doen, de ticket moest terug naar kpn netwerk.

Wie het nu in orde komt maken, geen idee. Er is radiostilte. Ik kan niemand bereiken. Op mijn klachten wordt niet gereageerd. Ik kan niet verder zo met mijn bedrijf en werk. Ik overweeg om sterk om de kabel te laten aanleggen en over te stappen naar een andere provider. 
 

Hoe krijg ik contact met iemand die hart heeft voor het werk en je ECHT helpt tot het opgelost is?

Fijn dat het jou gelukt is. Wij zijn al vanaf 25 maart aangesloten, maar aan een luchtkasteel. Geen signaal. Ik hoor niets van kpn netwerk en kan ze ook niet bereiken. Echt waardeloos.  Dus als iemand een tip heeft! 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Je reageert op een topic van twee jaar oud.

KPN netwerk is per telefoon moeilijk bereikbaar.

Maar ik heb deze week nog per email contact gehad. Dat werkt prima.

Gebruik deze link.


Dank je voor de tipi. Maar deze link heb ik al 5x ingevuld in de afgelopen 3 maanden. Nog nooit een reactie gehad waar ik verder mee kwam. Fijn dat het jou wel gelukt is.


Hoi @Struijlaart, welkom op ons forum!
Vanuit KPN heb ik helaas ook weinig te zeggen over de aanleg van de glasvezel. Zodra de kabel er ligt en er signaal over gaat zijn wij weer aan de beurt.

Tot die tijd zul je hierover echt bij KPNNetwerk moeten zijn

KPN netwerk is per telefoon moeilijk bereikbaar.

Maar ik heb deze week nog per email contact gehad. Dat werkt prima.

Gebruik deze link.

 

Ik heb de off-topic discussie hierboven verwijderd.