Skip to main content

Geen inkomend glasvezel signaal

KPN online check/controle geeft aan, 

mogelijk probleem tussen KPN Netwerk en huis aansluiting.

monteur ingepland komt pas over 2 dagen

Dit betekent 2 dagen geen internet en TV

Onacceptabel

 

 


@ArcoMiddelkoop Dat is natuurlijk een bijzondere vervelende situatie. We zullen altijd ons best doen om de verbinding zo snel mogelijk te herstellen maar soms kan dat even duren. Ik kan dat helaas niet bespoedigen maar ik heb wel op het bij mij bekende mobiele nummer een gratis noodbundel voor je geactiveerd zodat je jouw telefoon als hotspot ter overbrugging kan gebruiken. Excuses voor het ongemak en post bij verdere vragen gerust nog even een berichtje. 


Bedankt voor de reactie!

Wat word er verstaan met we gaan ons best doen om de verbinding zo snel mogelijk te herstellen?!

2 dagen zonder aansluiting, is dit proberen snel te herstellen. Het is namelijk al de 2e keer dat zoiets plaats vind. Geen inkomend signaal door ik vermoed fout elders met de aansluitingen.


Hallo Arco, de exacte reden is voor mij niet inzichtelijk ik zie op de bon alleen dat er een monteur ter plaatse moet komen. Dat kan dan inderdaad een probleem met de infrastructuur zijn maar dat zal de monteur moeten bekijken.


Het exacte probleem heb ik eerder gehad.

En wat ik toen begreep van de monteur is, dat ze in een koppelkast mijn verbinding eruit lag. Hij gaf aan doordat ze andere erbij schakelen.

Er zijn in de straat laadpalen geplaatst en vanaf het moment dat die actief waren, was bij mij de verbinding weg.

Of het er wel of niet mee heeft te maken.

Het is nogal vervelend en met name omdat de monteur ook niet is geweest op de afgesproken datum en tijd. Terwijl ik er wel vrij voor heb genomen.

Op deze manier duurt het alleen maar langer

 

 


Dat verdient dan inderdaad geen schoonheidsprijs Arco en het spijt mij dat de eerder gemaakte afspraken niet zijn nagekomen. Ik kan zelf niet beoordelen of dezelfde problemen dan weer spelen of dat er nu iets anders aan de hand is. Ik hoop dat de monteur vanmiddag het dan snel heeft verholpen.


@Remco_ , bedankt voor je reactie.

Vandaag is inmiddels de 3e afspraak!

Omdat jullie de 2 andere keren niet zijn komen opdagen. Ben hiervoor al 2x eerder van mijn werk vertrokken en was alle keren de gehele periode thuis. Ondertussen zit ik al een week zonder aansluiting!
Hoe gaat dit worden gecompenseerd?

 


Je kan zodra er dan toch een oplossing gevonden via de pagina: “Vergoeding bij een netwerkstoring” restitutie aanvragen voor de periode waar je zonder diensten hebt gezeten. 


@Remco_ , storing is gisteren opgelost.

Volgens de site https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

is er nog steeds een storing. En daarom niets aan te vragen. Hoe dit te regelen?


Dan zou ik het nog even geven tot maandag, soms duurt het even voordat de database is bijgewerkt met afgemelde storingen. Zou je mij anders morgen nog even een bericht kunnen sturen?


@Remco_ , het ziet er in dit geval ook hetzelfde uit als de vorige keer.

De storingsmelding blijft vermeld staan op de website zodat er niets valt te regelen.

Heb totaal 7 dagen zonder verbinding gezeten. Het was duidelijk door een extern mankement.

Nogmaals hoe gaat dit worden gecompenseerd?!


Dan ga ik dat voor je in orde maken. Ik stuur je even een privébericht!


@Remco_  bedankt voor het regelen van de vergoeding! Merry Christmas 🎁🎄🍾


Graag gedaan Arco! Ik wens je ook fijne feestdagen!


Vandaag bericht gekregen dat glasvezel hoort te werken. Met een test via kpn is er inderdaad een probleem bij mijn aansluiting. Maar volgens mij is er helemaal geen signaal. Hoe nu . Helpdesk is overvol uur in de wacht en wordt de tel verbinding weer verbroken. Blij dat ik nog ziggo heb en dat zal ook wel zo blijven. Alles maar weer in de doos retour naar kpn. Jammer. 


Vandaag glasvezel aansluiting gekregen maar geen signaal connection lampje brand niet

alleen power lampje.

Wat Nu?


Vandaag glasvezel aansluiting gekregen maar geen signaal connection lampje brand niet

alleen power lampje.

Wat Nu?

Hallo @Evert Wind heb je wel per mail/SMS een melding gekregen dat de lijn is opgeleverd?

Zo ja en het werkt nog niet, even 0800 0402 bellen.

 


Ja melding gekregen via SMS.

dus gelijk aan de slag maar helaas .

0800 0402 geen doorkomen aan.

Er is gewoon geen signaal . No connection.


Hallo @Evert Wind voor storingen, en die heb jij, is 0800 0402 24/7 bereikbaar.

 


 


Hallo @Evert Wind je hebt niet eens een alarmlampje branden onderin. Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en daarna weer herstarten, dan behoort het connection-lampje ook groen te branden. Geen signaal, dan toch maar even bellen.

 


Ik heb een bel poging gedaan en dat is gelukt. Er is een monteur gepland . Kpn kan eerst verder niks doen. Afwachten 👍


Ik heb een bel poging gedaan en dat is gelukt. Er is een monteur gepland . Kpn kan eerst verder niks doen. Afwachten 👍

Hallo @Evert Wind goed om te lezen dat je contact hebt kunnen krijgen met KPN, laat s.v.p. de (goede) afloop even weten binnen dit topic.

Je hebt elders ook je soortgelijke vraag gesteld, is niet zinvol, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 


Dit bericht wordt steeds verwijderd waarom?

—————————————

Er heeft iemand bij Kpn het nw contract op gezegd. Ik snap niet waarom . En hoe dat kan zonder dat ik daarom heb gevraagd. Vorige week volgens afspraak is er een monteur geweest. Die heeft het niet kunnen oplossen. Vrijdag is er iemand van van Gelder geweest en heeft het probleem niet kunnen vinden glasvezel nr 45 van mijn woning is niet te vinden zei de man. En is zo weggegaan. Ik heb vandaag gebeld met een dame van kpn en zei dat het vorige niet meer kan worden voortgezet . En nu? Ik weet het niet meer. Ik heb weer een nieuwe contract aanvraag gedaan maar daar is het probleem niet mee opgelost.