Skip to main content

Klopt het dat er een medewerker van KPN aan het schouwen is in de woningen Geitenkamp Arnhem? Dit betekent dus ook binnen komen. gegevens noteren en situatie netwerkkastje fotograferen?

Zo ja… waar en hoe  is dit gecommuniceerd?

In de wijkapp gaat de oproep hem niet binnen te laten.

Welkom op het KPN Forum @zaslaan! KPN NetwerkNL is verantwoordelijk voor de aanleg en het beheer van het netwerk voor internet, televisie en telefonie. KPN NetwerkNL is onderdeel van KPN, maar wel onafhankelijk. Mijn advies is om via de postcode controle Glasvezel op hun website te controleren of jullie postcode en huisnummer op de planning staat. 
Zo ja, dan kan het heel goed zijn dat er een medewerker langs de deuren komt: voor uitleg en om samen te bepalen waar het Glasvezelaansluitpunt mag komen te staan. Of er foto's gemaakt worden en gegevens genoteerd worden, is mij niet bekend, de exacte werkwijze kun je het beste bij KPN NetwerkNL checken. Onderaan de pagina zijn er verschillende contactmogelijkheden te vinden. 
Laat je weten welke terugkoppeling je hebt gekregen vanuit KPN NetwerkNL?


Dank voor de reactie. Inmiddels heb ik bevestiging van de start aanleg glasvezel in onze wijk gekregen van uw collega. Het blijkt dat de procedure niet goed verloopt. De brieven mbt de aankondiging zijn nog niet verzonden.


Aha, zonder aankondiging is het ook héél raar als er ineens iemand voor de deur staat met één of ander verhaal en een fototoestel! Zeker tegenwoordig :pensive:! Ik ben blij dat je een bevestiging gekregen hebt (en dat er Glasvezel bij jullie wordt aangelegd!!) en dank voor jouw terugkoppeling hier! Mochten er nog vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, weet je ons te vinden!