Skip to main content

Sinds 17 april 2022 goedgekeurde nieuwbouw betrokken. glasvezel oranje ( Kpn ) lag in de meterkast, niet afgemonteerd en gemeld ( fase 2). Na weken 4 dagen geleden afgemonteerd. Dan zou ik signaal moeten hebben, ben al jaren klant van KPN en recente Experiabox werkt. Alle lampen branden in de UTP en Experiabox. toen gedaan…


Glasvezel loskoppelen van stroomnet en glasvezelkast
Reset modem
opnieuw opstarten modem
stroomloos maken modem
Service knop ingedrukt
Deze acties herhaaldelijk uitgevoerd, geen signaal op wifi kanaal wordt wel herkend als wifi, sleutel werkt ook niet, kpn netwerk , al 9 x gebeld, kan mij niet helpen, KPN klantservice ziet niet eens mijn adres. Zit nu tijdelijk via KPN op noodpakket via Keepgo.nl. Alleen internet, dat helpt, ben chronisch ziek, heb persoonlijk alarm, al weken geen t.v. maar hoopte dat nu eindelijk na de afmontering ik gewoon gebruik kan maken van mijn KPN abb. Ad 54,00 per maand.

Zeeuwse ombudsman, de gemeente hier , de aannemer en zelf Volker Stedin  hebben mij gebeld dat het in orde kwam, nu lijkt dat zo, adres is in fase 2 gemeld, adres is bekend, geen signaal en verder weet niemand het. Heb een kpn monteur zelf besteld ad. 80 euro hier in de omgeving, kan ook niets voor mij doen. Veel berichten op sociale media van dezelfde strekking ( ook mijn nieuwbouw buren) . Vara Kassa wilde uitzending, doe ik niet, maar na weken zit er niets anders op dan KPN in gebreke stellen volgens Artikel 9.1 van de tele -communicatie wet wegens niet geleverde diensten, voor mij , 3 weken geen internet, geen communicatie met ziekenhuis, isolatie, verdriet en heel veel bellen , digitenne was ook niet geactiveerd. etc. 11 maart verhuizing gemeld, nu 8 weken verder, ik kom uit de ICT hoop dat het nu goed zou gaan, GEEN SIGNAAL. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Christiana Maria, welkom! Wat een verhaal, zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je ten einde raad bent. Normaliter adviseren wij voor dit soort zaken te bellen met 0800-0402, maar ik maak uit jouw bericht op dat je dit al meerdere malen hebt gedaan. Ik vind het heel spijtig om te lezen dat je dit tot dusver niet het gewenste effect heeft gehad. Je geeft aan dat glasvezel afgemonteerd is. Hangt er ook al een NTU (glasvezelkastje)? En ik begrijp goed dat er momenteel helemaal geen diensten beschikbaar zijn, omdat het om een nieuwbouw woning gaat en dit nu jouw eerste en enige abonnement is? Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Beste @Christiana Maria, sorry voor de late reactie! Ik zie dat je je profiel ingevuld hebt, maar dit niet hebt laten weten. Zo heb ik dat niet in de gaten gehad, mijn excuses! Klopt het dat alles inmiddels naar behoren werkt? Mijn excuses!


Dag Marcia,

Dank voor je reactie, intussen werkt alles naar behoren. Glasvezel bij nieuwbouw vraagt nogal wat hobbels waar , ik althans, geen rekening mee had kunnen houden. Dat resulteerde in hoge verwachtingen in mijn abonnement KPN, terwijl de gemeente het adres nog niet had vrijgegeven en de data kabels door de aannemers niet juist was aangelegd. Dit zijn maar 2 voorbeelden. Waarbij ik dan in eerste instantie keek naar KPN. Maar KPN kan pas onder die 2 voorbeelden en er zijn er meer , pas leveren en hebben geen enkele invloed op het voortraject.  Maar goed, misschien heeft iemand er voordeel bij dat alles dus niet bij KPN, of een andere aanbieder ligt. Ik ben , met enig geduld , goed geholpen met tijdelijk internet en nu werkt alles perfect mede dankzij een heel deskundige monteur. Tot zover, C.M