Skip to main content

Bij mij is het glasvezelkastje geplaatst, maar er ontbreekt nog het NT kastje voor de installering van de glasvezelaansluiting. KPN NETWERK geeft aan: Je bent aangesloten op ons glasvezelnetwerk! Ik heb ook signaal in huis. Hoe kan ik voor elkaar krijgen dat ik overstap op glasvezel? Ik zie graag dat er bijvoorbeeld een monteur langskomt of dat ik een doe-het-zelf pakket ontvang.

 

 

U kunt KPN bellen en vragen om gemigreerd te word naar glasvezel. Misschien werkt dat. Maar anders gewoon geduld hebben. Er komt vanzelf wel een keer een monteur langs. KPN heeft die glasvezel niet in de grond gestopt om er vervolgens niets mee te doen ofzo.


Bij mij is het glasvezelkastje geplaatst, maar er ontbreekt nog het NT kastje voor de installering van de glasvezelaansluiting. KPN NETWERK geeft aan: Je bent aangesloten op ons glasvezelnetwerk! Ik heb ook signaal in huis. Hoe kan ik voor elkaar krijgen dat ik overstap op glasvezel? Ik zie graag dat er bijvoorbeeld een monteur langskomt of dat ik een doe-het-zelf pakket ontvang.

 

 

Heb je al een KPN abonnement nu?

Zo ja kan je deze laten omzetten naar Glas dit moet je wel zelf aanvragen.

En anders als je geen KPN nog heb moet je dit aanvragen en krijg je een NT deze wordt dan geplaatst.

KPN netwerk plaatst deze niet altijd


Ik heb al een KPN abonnement op dit moment

Ik heb gebeld naar 800 0402, die zeggen dat 'een andere afdeling' van KPN (niet KPN Netwerk) dit regelt. 


Hier staat dat klantenservice dit gewoon kan regelen dit hebben ze bij me ouders ook gedaan namelijk

Overstappen naar glasvezel? Bekijk hier de mogelijkheden | KPN

 


Ik heb al een KPN abonnement op dit moment

Ik heb gebeld naar 800 0402, die zeggen dat 'een andere afdeling' van KPN (niet KPN Netwerk) dit regelt. 

Dan vermoed ik dat de aannemer die de glasvezelkabel aangelegd heeft ook het glasvezelkastje komt plaatsen....


Ik heb al een KPN abonnement op dit moment

Ik heb gebeld naar 800 0402, die zeggen dat 'een andere afdeling' van KPN (niet KPN Netwerk) dit regelt. 

Dan vermoed ik dat de onderaannemer die de glasvezelkabel aangelegd heeft ook het glasvezelkastje komt plaatsen....

Bij mij kwam KPN monteur zelf het kastje plaatsen waarna ik zelf modem en de rest kon gaan aansluiten.

Ging wel snel had op maandag KPN netwerkmonteurs over de vloer die Glaskastje kwamen plaatsen en Dinsdag middag had ik KPN monteur toen op bezoek.

Is wel 4 jaar terug nu weet niet of je tegenwoordig zelf de NT mag plaatsen vanwege de gevoelige aansluiting als je het verkeerd doet kan je hem wellicht beschadigen.

Hoop voor je dat ze dan snel komen


Ik heb al een KPN abonnement op dit moment

Ik heb gebeld naar 800 0402, die zeggen dat 'een andere afdeling' van KPN (niet KPN Netwerk) dit regelt. 

Ben je hier al iets mee opgeschoten?