Skip to main content

In mijn nieuwbouwwoning is glasvezel aangelegd en in de meterkast hangt ook het aanluitkastje van de KPN. Vanaf 24 juni probeer ik een aansluiting te krijgen…. u wordt 12 juli aangesloten…. u wordt niet aangesloten want de aannemer heeft uw woning niet gereed gemeld!  U wordt 31 augustus aangesloten…. oeps nog steeds geen gereedmelding. Al mijn buren in de straat zijn inmiddels aangesloten op het glasvezelnetwerk van KPN, maar ik niet. Nu krijg ik een melding dat ik wellicht in november aangesloten wordt….. Probleem is dus de gereedmelding en dat komt door een error tussen het systeem van aannemer en KPNnetwerk. Heeft iemand een oplossing?

@N43gaard  Dat schiet dus niet op. 😏

U schreef : Nu krijg ik een melding dat ik wellicht in november aangesloten wordt.

Van wie kreeg u deze melding, KPN Netwerk of KNP de provider ?


Deze melding staat in mijn kpn bestelstatus.


Is uw glasvezelaansluiting al voorzien van een FTU ( zwart kastje over de witte aansluiting) , zo ja welke lampjes branden daar in welke kleur ? Zo nee, heeft men u die al toegezonden om zelf aan te sluiten ?

 


Het zwarte kastje is nog niet aanwezig, daarnaast wil KPN hier niet in meewerken ivm de aannemer. Overige apparatuur voor aansluiten is wel ontvangen, maar moet echt wachten tot een monteur het zwarte kastje geplaatst heeft. Iets dat ze niet komen doen zolang de storing tussen het systeem van kpn netwerk en de aannemer niet verholpen is. Deze storing zit al sinds mei in de lucht, gezien toen de gereed melding zijn afgegeven bij overige buurtbewoners 


Persoonlijk zou ik via deze website Contactformulier | KPN Netwerk dagelijks een "herinneringsklacht" en dagelijks een terugbelverzoek indienen. Schijnbaar ligt u nu ergens onder in een lade bij hun. #proactief 😉


Hoi @N43gaard . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet heel hoopvol. Ik wil best even meekijken maar kan niks beloven.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?