Skip to main content

Ik wil nu wel eens glasvezel van KPN in  mijn woning. Nu heb ik begrepen dat Solcon mij dit wel kan leveren. Nu is Solcon in 2017 overgenomen door KPN dus waarom kan KPN dan geen glasvezel leveren?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Hallo @RonWaarts ,

Omdat Solcon en KPN op dit moment nog apart hun diensten aanleveren. 


Interessant topic... KPN in het Westland gaat het voorlopig niet worden. Althans, de afgelopen jaren heb ik verschillende topics voorbij zien komen. Waarom Solcon wel aangeboden kan worden is dan een interessante vraag.


Interessant topic... KPN in het Westland gaat het voorlopig niet worden. Althans, de afgelopen jaren heb ik verschillende topics voorbij zien komen. Waarom Solcon wel aangeboden kan worden is dan een interessante vraag.

Solcon gebruikt andere tv ontvangers dan KPN. Ik denk dat er bij deze tv ontvangers geen of veel minder (kostbare) apparatuur in de wijkcentrales geplaatst hoeft te worden. KPN gebruikt Solcon zo om zonder grote investeringen op "vreemde" netwerken te kunnen leveren. Denk ik. Netwerken die niet van hun eigen zijn. Ik denk dat Solcon ook voorlopig niet opgenomen word in KPN zoals dat met Telfort en XS4ALL wel gebeurt is.