Skip to main content

Ik ben klant van KPN en mijn woning is inmiddels aangesloten op glasvezel.

Mij is destijds beloofd dat ik kosteloos over zou kunnen stappen op glasvezel en aangesloten zou worden. De monteur die de aansluiting in huis maakte, zei dat voor mijn aansluiting als KPN-klant een andere monteur zou moeten komen.

Maar sinds de aansluiting in huis gereed is gemaakt , heb ik niets meer gehoord. 

Telefonisch werd ik door de klantenservice van KPN doorverwezen naar KPNNetwerk, Daar werd echter weer gezegd dat KPN voor aansluiting zou moeten zorgen. Van het kastje naar de muur dus.

Geen idee wie ik moet benaderen over de aansluiting of waar ik informatie kan vinden.

Hoe lang is het geleden dat de kabel bij u naar binnen is gebracht? 

Wat is de status van uw adres op de site van KPN Netwerk? 

Tussen het binnen brengen van de glasvezelkabel en het daadwerkelijk aansluiten kan maanden tussen zitten.


Hoe weet je dat, Nic,k dat er maanden tussen kan zitten. En waar voor is dat nodig, als de aansluiting er is?

Is bij mij nu 1 ½ week geleden. 

Maar je kunt hierover nergens informatie vinden. 

En zoals gezegd: door de klantenservice wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. 


Ik ben klant van KPN en mijn woning is inmiddels aangesloten op glasvezel.

Mij is destijds beloofd dat ik kosteloos over zou kunnen stappen op glasvezel en aangesloten zou worden. De monteur die de aansluiting in huis maakte, zei dat voor mijn aansluiting als KPN-klant een andere monteur zou moeten komen.

Maar sinds de aansluiting in huis gereed is gemaakt , heb ik niets meer gehoord. 

Telefonisch werd ik door de klantenservice van KPN doorverwezen naar KPNNetwerk, Daar werd echter weer gezegd dat KPN voor aansluiting zou moeten zorgen. Van het kastje naar de muur dus.

Geen idee wie ik moet benaderen over de aansluiting of waar ik informatie kan vinden.

Ja jammer he, wij hebben dit allemaal ook ervaren. Bijna waren wij Ziggo klant, maar toch nog even geprobeerd via 0800-0402. Wat we al wisten, de mensen die KPN als organisatie omhoog houden konden dit prima oplossen. Bel even op werkdagen, waarschijnlijk zullen ze het prima voor je oplossen. 


Hoe weet je dat, Nic,k dat er maanden tussen kan zitten.

Omdat ik dat in andere topics nogal eens lees.

En waar voor is dat nodig, als de aansluiting er is?

Soms is de wijkcentrale nog niet klaar. Of men heeft gewoon nog geen personeel beschikbaar.

Is bij mij nu 1 ½ week geleden. 

Maar je kunt hierover nergens informatie vinden. 

En zoals gezegd: door de klantenservice wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. 

Heeft u de status op de site van KPN Netwerk al gecheckt? 


Dank je wel


Inmiddels contact gehad met de klantenservice. Ze zeggen dat ik binnen een week bericht ontvang van de aannemer. Ben benieuwd.Â