Skip to main content

Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. Glasvezel kast is gemonteerd bij ons in de meterkast voor wij erin gingen. Er is geen stopcontact in deze meterkast. Nu te horen gekregen dat wij zelf 200 euro moeten betalen om dit te laten plaatsen. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik neem aan dat KPN kijkt of er een stopcontact in de buurt van de glasvezel aansluiting is voor dat ze dit monteren. Klantenservice zegt geen idee te hebben en krijgen geen duidelijk antwoord op mogelijkheden en oplossingen.. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. Glasvezel kast is gemonteerd bij ons in de meterkast voor wij erin gingen. Er is geen stopcontact in deze meterkast. Nu te horen gekregen dat wij zelf 200 euro moeten betalen om dit te laten plaatsen. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik neem aan dat KPN kijkt of er een stopcontact in de buurt van de glasvezel aansluiting is voor dat ze dit monteren. Klantenservice zegt geen idee te hebben en krijgen geen duidelijk antwoord op mogelijkheden en oplossingen.. 

Monteurs van KPN zijn bekwaam en bevoegd om een wandcontactdoos te plaatsen in de meterkast en dit is kosteloos.   


Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. Glasvezel kast is gemonteerd bij ons in de meterkast voor wij erin gingen. Er is geen stopcontact in deze meterkast. Nu te horen gekregen dat wij zelf 200 euro moeten betalen om dit te laten plaatsen. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik neem aan dat KPN kijkt of er een stopcontact in de buurt van de glasvezel aansluiting is voor dat ze dit monteren. Klantenservice zegt geen idee te hebben en krijgen geen duidelijk antwoord op mogelijkheden en oplossingen.. 

Monteurs van KPN zijn bekwaam en bevoegd om een wandcontactdoos te plaatsen in de meterkast en dit is kosteloos.   


Hoe kom ik dan met iemand in contact om een monteur in te plannen hiervoor? Klantenservice wil hierbij niet helpen. 


In principe de klantenservice, lukt dat niet is het ook mogelijk om een eigen topic aan te maken op dit forum. Je “kaapt” nu die van iemand anders die constant mailtjes van kpn krijgt omdat er in zijn of haar topic wordt gereageerd. Vertel daar je verhaal, je wens voor een monteur en zorg ervoor dat je forumprofiel is aangevuld met uw gegevens. Een moderator komt dan gemiddeld binnen 1 a 3 dagen in de lucht en zorgt er voor dat er kosteloos* een monteur het komt aansluiten. 

*Als jij extra wensen hebt zoals de aanschaf van superwifi punten zitten daar uiteraard kosten aan verbonden 


Hoi @Marith Ketelaar, welkom op het forum! Je kunt hiervoor het beste toch weer bellen (0800-0402, gratis).

De klantenservice kan checken of er een installatiemonteur bij in zit. Als dat niet al zo is, neem dan op de installatiedatum opnieuw contact op. Dan kan er een installatiegarantiemonteur ingepland worden. Dat is gratis, wel zal de afspraak dan niet gelijk op dezelfde dag al kunnen.

Wil je er al gelijk een monteur bij hebben, dan kun je dit via Volg je bestelling inplannen. Hier zitten dan wel kosten aan verbonden (€75).

De monteur kan, zoals Ik_Combineer al aangaf, een stopcontact kunnen plaatsen.