Skip to main content

In het hele complex ligt glasvezel. Ook bij ons is een aansluting in de meterkast gemaakt, maar het afsluiten van een abonnement is niet mogelijk omdat KPN aangeeft dat  “Op jouw adres is standaard KPN Internet beschikbaar 10 Mbit/s 1 Mbit/s. Bij alle andere appartementen is 4 Gbit mogelijk. Mij is niet duidelijk waarom dat is.

Ik gok dat er dan iets niet goed is gegaan bij de beheerder van het glasvezel. Helaas is dit forum dan niet de juiste plek want die is van de provider KPN. U moet zijn bij www.kpnnetwerk.nl - dit is het bedrijf welke de aanleg en onderhoudt van glasvezel doet en eventueel de administratie recht kan zetten. Wanneer hun het allemaal netjes hebben kan er een abonnement aangevraagd worden bij KPN of een andere provider.


In het hele complex ligt glasvezel. Ook bij ons is een aansluiting in de meterkast gemaakt, maar het afsluiten van een abonnement is niet mogelijk omdat KPN aangeeft dat  “Op jouw adres is standaard KPN Internet beschikbaar 10 Mbit/s 1 Mbit/s. Bij alle andere appartementen is 4 Gbit mogelijk. Mij is niet duidelijk waarom dat is.

Maar even bellen met 0800-0402, hier lijkt mij iets mis in een/de database of deze is/zijn niet up-to-date. Als je forumprofiel volledig ingevuld is kan een moderator van dit forum ook wel iets voor u nakijken. 


Hoi @TWvG . Heb je nog contact gehad met KPNNetwerk?