Skip to main content

Goedemiddag!

In februari 2022 kwam het bericht dat KPN in Utrecht massaal glasvezel zou gaan aanleggen. Nu zou volgens KPN de wijk Oog in Al in het najaar van 2022 aan de beurt komen en hier is inderdaad een netwerk aangelegd….

Alleen niet door KPN, maar door Open Dutch Fiber (in samenwerking met T-Mobile). 

Op KPN Netwerk staat in ieder geval nog niets gepland voor mijn wijk. Is er hier misschien een insider die er zicht op heeft en weet of dit binnen nu en een jaar gaat gebeuren? Zelf sta ik niet te springen om naar T-Mobile over te stappen. In het internet heb ik wel vertrouwen, alleen ik hoor slechte verhalen over hun TV-product. 

Ik heb zomaar een straat gepakt (Mendelsohnstraat) en hier is niks over bekend behalve dat KPN een samenwerking met de gemeente Utrecht aan is gegaan voor de uitrol val glasvezel. Dus het zal er vast en zeker van komen maar het is nog niet geheel bekend wanneer.


Hoi @dennyva, het ODF netwerk gebruiken wij niet. Voor meer informatie over de aanleg van het KPN netwerk kan je uitgaan van de informatie die bij KPN Netwerk op de website staat. 

Wij zijn de provider die het signaal leveren over het netwerk nadat het is aangelegd. Over de planning van de aanleg kan alleen KPN Netwerk je meer vertellen.