Skip to main content

Toch maar even een berichtje over plaatsen. KPN wil bij mij een glasvezelverbinding aanleggen.

  1. Ik maak hiertoe een montage-afspraak via de website. De monteur komt uren te laat en meld dat hij een andere dag terugkomt. Daar had ik begrip voor, maar de monteur komt daarna nooit meer opdagen. Voor niks tussen 08:00 en 13:00 vrij gehouden en thuis gebleven.
  1. Ik maak een nieuwe afspraak via de KPN afsprakenwebsite. Op de nieuwe afspraak komt de monteur ook niet opdagen. Weer een dagdeel van 08:00 tot 13:00 voor niets gewacht.
  1. Na bellen met KPN (30 minuten wachten) komt er alsnog een andere monteur dezelfde dag het oplossen (inmiddels neemt dit al de hele dag in beslag). Deze monteur kan de klus niet afronden en zegt toe om op maandag terug te komen. Ook dit keer komt er niemand opdagen.
  1. Wederom met KPN bellen (45 minuten wachten) om navraag te doen. Geen gegevens van deze monteur bekend. Mevrouw aan de telefoon heeft voor mij een nieuwe afspraak ingeschoten voor een monteur tussen 08:00 en 13:00. Tot op heden weer niemand langsgekomen.

Met wat voor mensen doet de KPN eigenlijk zaken?


Nu heb ik dus 4 dagdelen van (08:00 tot 13:00) voor jan lul zitten wachten.
Bovendien heb ik in totaal bijna 2 uur in de wacht gehangen bij het KPN nummer.

Hoe boos moet je hierom worden?

 
 

 

 

Hoi @DavidPaloma, ik kan zeker begrijpen dat je daar boos over bent. Het is niet netjes als afspraken niet nagekomen worden. En al helemaal niet als het meerdere malen betreft. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Ook goed dat je het dan deelt. Excuses hiervoor. 

Ik hoop dat nu inmiddels de glasvezelverbinding is aangesloten? Of nog steeds niet? Mag ik dan nog eens meekijken. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

 


Uiteindelijk kwam een dag later een monteur langs op een willekeurig tijdstip. Hij heeft de installatie afgerond.


Fijn dat het gelukt is. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.Â