Skip to main content

Ben nieuwe klant van KPN en helaas lukt het niet om mijn internet te installeren. 

Heb niet het zwarte glasvezelkastje en niet de juiste snoertjes/stekkers om de installatie aan te sluiten. Heb vier keer gebeld en heb tot 3 x toe niet het glasvezelkastje gekregen maar adapters. Zit nu al een week zonder internet. Geen fijn begin van een nieuwe start als nieuwe klant.

Kan ook geen monteur inplannen, omdat ik steeds de melding krijg dat ik niet ben ingelogd.

Weet even niet meer wat te doen en hoe te regelen.

Hallo @Ankie68 en welkom op het forum,

 

Heb je wel een wit kastje gekregen met NT erop bijvoorbeeld? Bij ons thuis als nieuwe klant, kwam er fijn een monteur.


Dat is inderdaad een slechte start @Ankie68 . Ik raad je aan toch nog een keer de klantenservice 0800-0402 te bellen en dan aandringen op een monteur. Laat hier even weten of het gelukt is.


Dat is inderdaad een slechte start @Ankie68 . Ik raad je aan toch nog een keer de klantenservice 0800-0402 te bellen en dan aandringen op een monteur. Laat hier even weten of het gelukt is.

Dit is waarschijnlijk wat er nodig is, @Ankie68 .  


Ik heb ook verkeerde kabel gekregen past niet in tv 

 


Ik heb ook verkeerde kabel gekregen past niet in tv 

Wat voor een kabel heb je dan gekregen?

Kan je eens een foto plaatsen van de kabel(s) die je gekregen hebt?


Ik heb ook verkeerde kabel gekregen past niet in tv 

 

Hoi @Carinova . Je reageert in iemand anders’  topic.   Dat is niet heel erg maar volgens mij is er bij jou sprake van een heel ander probleem, of niet?

We kunnen je alleen helpen als je meer informatie geeft.