Skip to main content

Wij hebben dit kastje aan de muur hangen en volgens de provider met het kpn netwerk moeten wij nu zelf de glasvezel aan kunnen sluiten op de modem. Ik zie in dit aansluitpunt echter geen aansluiting voor een kabel.

Kan iemand me helpen en uitleggen hoe ik zelf nu glasvezel op de modem installeer? Ben hier al 2 uur mee bezig.

 

Alvast bedankt.

Het lampje op de experia box v10a brandt trouwens rood


Hallo @Naomi Timmerije 

 

Op je foto staat alleen een glasvezel aansluitpunt, daaroverheen moet nog een glasvezelmodem geschoven worden:

Daarop sluit je dan het V10A modem aan.

 

Aangezien je het over een provider met het KPN netwerk hebt neem ik aan dat het geen KPN is, klopt dat?

Zo ja, dan moet je zo'n glasvezelmodem van je eigen provider krijgen, daar moet je dus ook contact mee opnemen.


Hoi @Naomi Timmerije, welkom op ons forum! Is het nog gelukt met het zwarte kastje?


Hoi @Naomi Timmerije, welkom op ons forum! Is het nog gelukt met het zwarte kastje?

Hoi Thomas, bedankt voor je reactie. ik heb inmiddels een zwart Nokia kastje binnen, maar er ontbreekt nog een groene kabel die van het Nokia kastje naar het aansluitpunt moet. Deze kabel wordt aanstaande vrijdag meegenomen en aangesloten door een monteur. Na meer dan een maand zonder internet hopen we dat het deze week allemaal goed aangesloten wordt!