Skip to main content

Ik ga verhuizen naar een appartement in de Scheldebuurt, Amsterdam Zuid. Op de website van KPN staat dat er binnenkort glasvezel internet naar mijn postcode komt. Kan ik weten hoe snel dit is, voordat ik een andere aanbieder afsluit met een contractduur van 12 maanden?

Hallo @ede002 ,

Je kunt het zelf in de gaten houden via deze website: 

https://www.kpnnetwerk.nl

Als daar geen datum genoemd wordt, dan is de aansluitdatum nog niet bekend. En dan kan het zo nog een half jaar tot een jaar duren. Het proces van aansluiten op glasvezel is een langdurig proces. 


Ik ga verhuizen naar een appartement in de Scheldebuurt, Amsterdam Zuid. Op de website van KPN staat dat er binnenkort glasvezel internet naar mijn postcode komt. Kan ik weten hoe snel dit is, voordat ik een andere aanbieder afsluit met een contractduur van 12 maanden?

De algemene grote aanleg van glasvezel in de Scheldebuurt is nog niet aangekondigd zoals je kan zien op deze netwerk kaart (dan zou het gebied blauw gekleurd zijn).

Een abonnement ergens anders afsluiten voor 12 maanden is dan geen enkel probleem.

 

Ik zie op die kaart wel een nieuwbouwproject linksonder in de Scheldebuurt, dus als je woning daar in valt, dan zal dit vast wel op tijd aangesloten worden.


Bedankt, ik blijf voorlopig bij een andere provider en ik heb me geabonneerd om op de hoogte te blijven als er glasvezel in de buurt is.