Skip to main content

Goedenavond,

 

Mijn internet schommelt tussen de 2,5 Mbit/s en 180 Mbit/s. Het gaat om WiFi. Ik heb het snelste abonnement en tot nu toe probleemloos.

Sinds vandaag schommelt het internet constant. De ene keer kan ik probleemloos en in de hoogste kwaliteit Netflix kijken en de andere keer (minuut later) kan de verbinding wegvallen.

 

Heb alle stappen in de WiFi-manager al doorlopen. Dat wil zeggen: modem (KPN box 12) meerdere keren gereset, alle wifi-apparaten uitgezet, de wifi-versterkers gereset en de stroom van het glasvezelkastje afgehaald. 
 

De WiFi-versterkers (3 stuks, op elke verdieping 1) branden groen. 


Iemand een idee wat ik kan doen om dit op te lossen?

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Tom

 

Dank voor je advies. Ben overgestapt naar Odido. Dit forum is zeer hulpbereid, maar de officiële hulp van KPN is ondermaats en niet passend bij het prijsniveau. 


Hartelijk dank voor al je hulp Erwin. Waardeer ik zeer.
 

Aangezien KPN al gemeten heeft en concludeerde dat het niet goed was, maar daar later op terugkwam EN als beste tip gaf dat ik maar eens met de wifipunten moest gaan schuiven (terwijl ik dit al meermaals heb gedaan) heb ik besloten mijn heil bij een andere aanbieder te zoeken.

Mocht ik daar tegen dezelfde problemen aanlopen, dan hoop ik wel adequaat te worden geholpen ipv meerdere maanden genoegen te moeten nemen met slecht internet,

Maar, nogmaals hartelijk dank voor jouw hulp. Je was een van de weinigen die concrete hulp aanbod 🙏


Hartelijk dank voor al je hulp Erwin. Waardeer ik zeer.
 

Aangezien KPN al gemeten heeft en concludeerde dat het niet goed was, maar daar later op terugkwam EN als beste tip gaf dat ik maar eens met de wifipunten moest gaan schuiven (terwijl ik dit al meermaals heb gedaan) heb ik besloten mijn heil bij een andere aanbieder te zoeken.

Mocht ik daar tegen dezelfde problemen aanlopen, dan hoop ik wel adequaat te worden geholpen ipv meerdere maanden genoegen te moeten nemen met slecht internet,

Maar, nogmaals hartelijk dank voor jouw hulp. Je was een van de weinigen die concrete hulp aanbod 🙏

Geen probleem hoor. Ik hoop, ondanks dat het de concurrent is, dat je daar gewoon een zorgeloze ervaring gaat krijgen.