Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel: internetsnelheid schommelt tussen 2,5 Mbit/s tot 180 Mbit/s

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 8 september 2023

Dank voor je advies. Ben overgestapt naar Odido. Dit forum is zeer hulpbereid, maar de officiële hulp van KPN is ondermaats en niet passend bij het prijsniveau. 

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 8 september 2023

Hartelijk dank voor al je hulp Erwin. Waardeer ik zeer.

Aangezien KPN al gemeten heeft en concludeerde dat het niet goed was, maar daar later op terugkwam EN als beste tip gaf dat ik maar eens met de wifipunten moest gaan schuiven (terwijl ik dit al meermaals heb gedaan) heb ik besloten mijn heil bij een andere aanbieder te zoeken.

Mocht ik daar tegen dezelfde problemen aanlopen, dan hoop ik wel adequaat te worden geholpen ipv meerdere maanden genoegen te moeten nemen met slecht internet,

Maar, nogmaals hartelijk dank voor jouw hulp. Je was een van de weinigen die concrete hulp aanbod 🙏

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28168 reacties
  • 8 september 2023
Tom011 schreef:

Hartelijk dank voor al je hulp Erwin. Waardeer ik zeer.

Aangezien KPN al gemeten heeft en concludeerde dat het niet goed was, maar daar later op terugkwam EN als beste tip gaf dat ik maar eens met de wifipunten moest gaan schuiven (terwijl ik dit al meermaals heb gedaan) heb ik besloten mijn heil bij een andere aanbieder te zoeken.

Mocht ik daar tegen dezelfde problemen aanlopen, dan hoop ik wel adequaat te worden geholpen ipv meerdere maanden genoegen te moeten nemen met slecht internet,

Maar, nogmaals hartelijk dank voor jouw hulp. Je was een van de weinigen die concrete hulp aanbod 🙏

Geen probleem hoor. Ik hoop, ondanks dat het de concurrent is, dat je daar gewoon een zorgeloze ervaring gaat krijgen.