Skip to main content

Goede dag KPN 

Er is zojuist op ons adres glasvezel verbinding aan gebracht maar nu kregen we van de installateur te horen dat het signaal pas later deze week binnen komt?…

Met andere woorden ik kan dus niet direct gebruik maken van glasvezel of verder alles thuis instaleren (modem+tv ontvanger)

 

Adres *** ***

*** *** ***

R.Straatman

 

Admin: adresgegevens verborgen, deel privégegevens nooit openbaar op internet

Ja, dat is normaal. En u mag heel blij zijn als u eind van de week een verbinding over glasvezel heeft. Het duurt ook wel eens 3 of 4 maanden. Het ligt er maar net aan of de rest van het netwerk al af is.

Bent u nieuwe klant? Of bestaande klant en heeft u een verbinding over koper?


Ja, dat is normaal. En u mag heel blij zijn als u eind van de week een verbinding over glasvezel heeft. Het duurt ook wel eens 3 of 4 maanden. Het ligt er maar net aan of de rest van het netwerk al af is.

Bent u nieuwe klant? Of bestaande klant en heeft u een verbinding over koper?

 

Ik ben een nieuwe klant van KPN.

Stond bij in de mail.

31 januari kan u direct starten met instalatie modem dan gaat u abbonement in u,

Maakt dan gebruik van glasvezel 🙄


Heeft u nog verbinding bij uw vorige provider? Maakt u gebruik van de overstapservice?


Heeft u nog verbinding bij uw vorige provider? Maakt u gebruik van de overstapservice?

Heeft u nog verbinding bij uw vorige provider? Maakt u gebruik van de overstapservice?

Zit nu bij Ziggo,  en ja maak gebruik van overstap service. Geen idee of ik nog verbinding heb?…

Ik zie wel dat ik tv kan kijken via de KPN app.

Die functioneert dus al


Hi @Roel Straatman en welkom op het forum! 

Het kan inderdaad gebeuren dat het signaal wat later actief is. Die vertraging kan door een hoop redenen komen, maar via de website van KPN Netwerk kun je de voortgang in de gaten blijven houden. 🙂

Super dat je daarnaast de overstapservice gebruikt. Dat houdt in dat je abonnement bij je huidige provider niet stopt voordat je diensten bij ons werken. Ondanks dat het dus wat langer duurt dan verwacht kom je niet zonder diensten te zitten en fijn dat de iTV app al werkt! 😄


Hi @Roel Straatman en welkom op het forum! 

Het kan inderdaad gebeuren dat het signaal wat later actief is. Die vertraging kan door een hoop redenen komen, maar via de website van KPN Netwerk kun je de voortgang in de gaten blijven houden. 🙂

Super dat je daarnaast de overstapservice gebruikt. Dat houdt in dat je abonnement bij je huidige provider niet stopt voordat je diensten bij ons werken. Ondanks dat het dus wat langer duurt dan verwacht kom je niet zonder diensten te zitten en fijn dat de iTV app al werkt! 😄

 

Vandaag wederom weer contact gehad met KPN Netwerk. Nu moet schijnbaar eerst het Glasvezel kastje worden door gemeten voor een Signaal. Gegevens werden door gestuurd en zou van projectleider telefoon krijgen. En dat is WEER NIET GEBEURD!!!😡.. en de afspraak was NOG voor het weekend heeft u verbinding! Ik heb al met al spijt dat ik hier voor Ziggo heb opgezegd als ik dit van te voren had geweten was ik NOOIT naar KPN gegaan!! Waardeloos😡😡

 


Jammer dat die afspraak niet gaat lukken. 😥 Ook dat het langer duurt dan de bedoeling was. Ik snap dat je alles graag geregeld wilt hebben, maar gelukkig werken je Ziggo diensten nog dus zit je niet zonder diensten. 

Blijf bij vragen contacten met KPN Netwerk, hopelijk is het volgende week dan snel rond en voor nu, ondanks dit, alvast een fijn weekend gewenst!